צפו: כך גורש רון קובי מבני ברק

ראש עיריית טבריה רון קובי הגיע אתמול לבית הכנסת איצקוביץ בבני ברק וחולל פרובוקציה במרכזה של עיר התורה. צפו

ראש עיריית טבריה רון קובי הגיע אתמול לבית הכנסת איצקוביץ בבני ברק וחולל פרובוקציה במרכזה של עיר התורה. מאות תושבים החלו להתגודד סביבו ולגדף אותו כאשר התחיל להתריס לעברם ולהעביר בשידור חי באמצעות הפלאפון שלו את המהומה.

עשרות שוטרים,כולל שוטרי יס"מ ומשמר הגבול וכוחות סמויים איבטחו את רון קובי שהגיע להסביר לחרדים שהוא לא נגדם.

כשירד קובי מרכבו עטו לעברו עשרות צעירים משולהבים שביקשו לפגוע בו. תוך מספר שניות חזר קובי לרכבו ונמלט מהזירה לאחר שהשוטרים ביקשו ממנו לעזוב בדחיפות בהולה את המקום.

קובי ספג מים ועוד חומרים שונים שנזרקו לעברו מהגגות ועל ריכבו. שוטרים ליוו את ריכבו החוצה מחשש ללינץ' או לפגיעה בריכבו.

קובי ניסה להציג את הביקור בבני ברק כ'לינץ' וכתב בפייסבוק, "לינץ מטורף על רון קובי והימין החילוני באמצע בני ברק , איצקוביץ . אלפי אנשים קופצים עלינו, 50 אנשי יס״מ.פשוט מזעזע, מדינת ישראל במלוא הבושה".
קובי הוסיף: "השבאבניקים של אריה דרעי וליצמן המושחתים. מדינת ישראל חייבת להבין שהחרדים חושבים שהכל מגיע להם!


כתב וינט איתי בלומנטל צייץ בטוויטר: "לא אוהב לתת במה לפרובוקציות, אבל רון קובי למרבה התדהמה הוא ראש עיר בישראל, שהגיע לבני ברק בשביל מטרה אחת ויחידה: לעורר פרובוקציה מכוערת ומגעילה. תראו את הזחיחות, את הצחוקים באוטו ואת הדיבור המזלזל. תת רמה, בושה וחרפה. שום מאבק לא מצדיק דבר כזה".

 

לינץ מטורף על רון קובי והימין החילוני באמצע בני ברק , איצקוביץ . אלפי אנשים קופצים עלינו, 50 אנשי יס״מ.פשוט מזעזע, מדינת ישראל במלוא הבושה.השבאבניקים של אריה דרעי וליצמן המושחתים.מדינת ישראל חייבת להבין שהחרדים חושבים שהכל מגיע להם!

פורסם על ידי ‏רון קובי‏ ב- יום חמישי, 5 בספטמבר 2019

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *