צפו: לפיד תוקף את נתניהו וגנץ "לא צריך 52 אנשים מתחת לאלונקה אחת"

"אף אחד לא צריך עכשיו ממשלה של 36 שרים ו-16 סגני שרים" אמר יו"ר האופוזיציה המיועד במהלך ישיבת סיעה של מפלגתו

יו"ר יש עתיד תל"ם יאיר לפיד, תקף היום בישיבת הסיעה את ממשלת נתניהו החמישית: "אני אולי לא הייתי רמטכ"ל, אבל אפילו אני יודע: לא צריך 52 אנשים מתחת לאלונקה אחת" אמר לפיד והוסיף "יש בעיה אחת מרכזית עם הממשלה שמקימים כאן – אף אחד לא צריך כזאת ממשלה".

"הממשלה הזו היא הסיבה לזה שאף אחד כבר לא מאמין לפוליטיקאים. הם משתמשים בלי בושה במשבר לאומי, בשביל לסדר לעצמם ג'ובים. אף אחד לא צריך עכשיו ממשלה של 36 שרים ו-16 סגני שרים" לפיד מתח ביקורת על ניהול משבר הקורונה הואמר "המשבר הזה גם ככה לא מנוהל. גם ככה יש יותר מדי ידיים על ההגה. אף משרד לא יודע על מה הוא אחראי. הפתרון שלהם – להקים עוד משרדים, ועוד משרדים, ועוד ג'ובים ועוד ג'ובים. הכל כדי שנתניהו יוכל להמשיך להיות ראש ממשלה עם כתבי אישום".

לפיד הוסיף "למרות זאת, אני מודיע מראש: בכל מה שקשור למאבק בקורונה, כל דבר טוב שהממשלה תשים על השולחן, נתמוך. לא נעשה חשבון פוליטי. אם זה טוב לעסקים הקטנים, אם זה טוב לחינוך, אם זה טוב לכלכלה – נצביע בעד. נעזור פה בכנסת. הממשלה הכי גדולה, הכי בזבזנית, בתולדות המדינה. מי צריך את זה? מי שצריך לנהל את המשבר זה לא ממשלת ענק מנופחת, אלא צוות קטן וחזק, עם יכולת וסמכות לקבל החלטות. מה שצריך זו תוכנית עבודה. עם לוח זמנים ברור".

צפו: צילום – ניר קבסו, ערוץ כנסת

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *