צפו: קמפיין 'האהבה' וההפחדה של אבוטבול

שבועיים לפני הבחירות החוזרות בבית שמש: המנועים מתחממים – במטה של ראש העיר החרדי שולפים את הקמפיינים למגזרים השונים

קמפיין ה'נחמד'  של משה אבוטבול, שפונה לקהל יעד חילוני, עוטף את השכונות המעורבות בבית שמש.

אבוטבול, מאויר בחינניות בקמפיין החדש, מה שמזכיר את הקמפיין של פרוש לעיריית ירושלים.

אתר פאשקעוויל, מפרסם את האיורים שיתפרסמו כבר השבוע בעיתונות המקומית ובשכונות החרדיות המובהקות, הקמפיין החדש מתריע מפני מוזיקה בשבת, ארנונה  יקרה באם ייבחר המועמד החילוני ועתיד חינוך הילדים בבית שמש.

צילום:  פאשקעוויל

משה 1

משה 2

משה 3

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.