קובי ברומר: "החתונה הראשונה בה שרתי – היתה כבר בישיבה קטנה"

האנרגיה של קובי ברומר מורגשת לכל האורחים בחתונה. כעת ברומר מספר מאיפה בדיוק הוא מביא אותה, ואיך הקהל שמולו משפיע על הרגש שלו

הם משמחים אותנו כל השנה; הם עומדים שם על בימת התזמורת ערב-ערב, מנגנים, שרים, רוקדים ומשמחים. בפרויקט מקיף של 'אקטואליק' לכבוד חג הפסח תשע"ט, מספרים אנשי התזמורות החרדיות המצליחות ביותר, על ההתחלה, על מאחורי הקלעים והסודות שמאחורי המיקרופון.

והפעם: קובי ברומר, מזמרי החתונות המובילים במגזר

 

"החתונה הראשונה בחיי", מספר קובי ברומר, "הייתה עוד כשהייתי בישיבה קטנה, כשבחור מישיבת 'קול תורה' שהייתה סמוכה לישיבה שלי (נוייבירט), ניגש אלי ואמר ששמע את השירה שלי ששם (הייתי אוהב לשיר בגלל האקוסטיקה…) במסדרון הישיבה, והחליט שלמרות שאין לי כל ניסיון בשירה אהיה הזמר בחתונה שלו…

"דווקא היה ממש מוצלח;) אבל המשגיח שלי פחות אהב את זה"…

מה הייחודיות שלך לדעתך?

"משתדל לתת את כולי, ולבוא תמיד ב-1,000 אחוז" (ואנחנו מעידים שזה נכון; מ.ק.).

מה הסוד שלך למנוע שחיקה במקצוע השירה?

"שחיקה נגרמת כשאין את הריגוש, וכשאתה נהיה רובוט. וזה בכל תחום. אני חושב שבחתונות הריגוש נמצא בכל ערב (בכל אופן, יש כאן חתן וכלה שזה היום הכי מרגש בחיים שלהם), והקהל והמשפחה גם נמצאים בריגוש הזה, וכמובן שזה משפיע גם עליך. אני יכול להעיד על עצמי שבכל יום, בזמן שהחתן והכלה יוצאים לחופה, בגופי עוברת צמרמורת ואני מתרגש יחד עם החתן והכלה".

קובי, מה השתנה בעולם החתונות מאז שהתחלת ועד היום?

"בחורי הישיבות מבינים בהרבה יותר במוזיקה, ויודעים בדיוק מה הם רוצים, אם זה סאונד ואם זה תזמורות ואם זה שירים עדכניים… מה שפעם היה פחות.

"היום כשיוצא שיר חדש אתה חייב ללמוד אותו מיד, כי ייתכן מאוד שידרשו אותו בחתונה שלמחרת".

מאיפה לוקחים את הכוחות לשיר בכל ערב מחדש עם אותה אנרגיה?

"אהבת המקצוע – להאמין שזה זכות עצומה ומצווה גדולה; שינה טובה; ולשמור על כושר! (ובימים קשים אפשר קצת 'לחיים'…)".

ולסיום, האם אתם רואה איזה שהוא שינוי מגמות בענף? משהו שישתנה בקרוב בעולם התזמורות?

"ענף המוזיקה תמיד בתנודה ולא יציב, וכל הזמן משתנה מטרנד כזה ואחר… צריך תמיד לשמור על עדכניות ולא לתת לשיגרה לנצח אותך, אם זה בקליפים מושקעים ואם זה בשירים חדשים".

תודה רבה!

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *