קווי התחבורה בביתר הופכים לזמינים עוד יותר: עוד 163 נסיעות יומיות מתווספות לתחבורה הציבורית

בתום שנה רווית תוספות שרות, שוב מתבשרים תושבי העיר והבאים בשעריה על פעימה נוספת של תוספות שרות; כשהפעם מדובר בתוספת גדולה ומשמעותית במיוחד של 163 נסיעות יומיות בימי החול, ו-99 נסיעות בסופי שבוע. תוספות אלו, משלימות בעצם את השמת המכרז להפעלת התחבורה הציבורית בביתר עילית, בו זכתה, כזכור, חברת 'קווים-עילית'. בכך, מגיע מספר הנסיעות היומיות בביתר ל-2,403 נסיעות!!!

ראש העיר הרב רובינשטיין פעל לאורך כל הדרך מול משרד התחבורה וחברת 'קווים-עילית', להאיץ את ביצוע המכרז והפשרת תוספות השרות; וגם עתה יש לזקוף לזכותו את הפשרת הפעימה האחרונה של תוספות השרות הגלומות במכרז.

במסגרת הפעימה הנוכחית, ישנה תוספת גדולה בקוויים 226 ו-246, המקשרים את עירנו לציר גולדה מאיר בירושלים. קווים אלו תוגברו משמעותית והורחבו לאורך כל שעות הפעילות.

גם קו 4 עירוני – שלאחרונה החל לשרת גם את תושבי גבעה ג' המתאכלסת – תוגבר בנסיעות נוספות בשעות בהן ישנו ביקוש לכך; וכמו כן, בימי שישי ומוצ"ש הוגברה תדירות הקו, שיבצע 4 נסיעות בשעה במקום 3 נסיעות עד כה.

תגבור משמעותי נרשם גם בקו 290, המקשר את הציר המרכזי בגבעה א' לירושלים; וכן ישנה תוספת נסיעות נקודתית בשעות הבוקר בקווים 237 ו-245.

תוספות אלו משלימים, כאמור, את רמת השרות המתוכננת במסגרת המכרז; מה שמהווה בשורה גדולה לתושבי העיר והבאים בשעריה.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *