קולה שופרסל החדש קיבל את כשרות 'בד"ץ קהילות'

לאחר שנים של תכנון במטרה לשבור את המחירים המופקעים של הקולה בארץ, רשת 'שופרסל' בחרה להשקת הקולה החדש בבד"ץ הכשרות המהודר 'קהילות'

כבר שנים רבות שעוסקים בישראל בעליית המחירים בשוק המשקאות הקלים, והשבוע יוצאת אל הדרך המהפכה הצרכנית שתעצור את המחירים במדפי השתייה ברשתות השיווק. לאחר שנים של תכנון ועמל בינלאומי במטרה להביא את המותג החדש שיתחרה ב'קוקה קולה', משיקה רשת שופרסל השבוע בקמפיין נרחב סדרת משקאות חדשה, ובראשה משקאות "קולה" אשר יהיו תחת מותג זה. סדרת קולה שופרסל כוללת משקאות קולה ודיאט קולה ללא סוכר, בבקבוק משפחתי של 1.5 ליטר. תהליך הפיתוח של המשקה ארך למעלה משנה והוא בוצע יחד עם תאגיד DYDO היפני. לדברי החברה, במבחני טעימה שנערכו למשקאות החדשים קיבלה קולה שופרסל ציונים גבוהים בכל הפרמטרים המקובלים: טעם, ריח, מראה ומתיקות.

להצלחת המותג החדש של 'שופרסל' שילווה מעתה את הצריכה בשוק הישראלי, בחרה רשת 'שופרסל' בבד"ץ הכשרות המהודר 'קהילות' שהיה שותף לכל תהליך פיתוח המוצר החדש עד אשר קיבל את הכשרות המהודרת למוצרי המותג – קולה רגיל וקולה דיאט. כשרות בד"ץ 'קהילות' מתנוססת כבר עתה על הבקבוקים החדשים שלהם דמיון מובהק למתחרה – קוקה קולה ישראל. צורת הבקבוקים, הצבע האדום בתווית המשקה הרגיל והצבע השחור במשקה דיאט, יעזרו לצרכנים להתרגל למותג החדש שצפוי להוביל מעתה את משקאות הקולה במחיר זול ומשתלם במיוחד.

השקת הקולה החדש תחת כשרות בד"ץ 'קהילות' הינה בשורה של ממש לציבור צרכני המהדרין שיוכלו ליהנות גם מהמהפכה הצרכנית  – מוצר איכותי וטעים אך גם במחיר זול, התואם את מחירי הקולה ברחבי העולם. בתהליך השקת המוצר החדש וקבלת הכשרות המהודרת של בד"ץ 'קהילות' הושקעו משאבים אדירים מתוך הבנה כי כשרות זאת תיתן את המענה לכלל ציבור המהדרין המבקש להכניס אל ביתו רק מוצרים ברמת הכשרות הגבוהה ביותר.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.