קורין גדעון בעד הרב פירר: "הקריירה של אף זמרת ישראלית לא תיפגע"

"ההדרה היחידה פה היא הדרת חרדים. הדרה של הרב פירר ושל אמונתו. מדובר באיש רב זכויות, על זה כולם מסכימים"

עוד ועוד סלבס מתייצבים לימינו של הרב פירר בפרשת הדרת הנשים: קורין גדעון  מנחת האח הגדול לשעבר שנשואה לחילי סורוצקין בחור שגדל בבית חרדי בטלז סטון כתבה פוסט על תקרית הדרת הנשים בהופעתה של שלמה ארצילמען ארגונו של הרב פירר: "ההדרה היחידה פה היא הדרת חרדים. הדרה של הרב פירר ושל אמונתו. מדובר באיש רב זכויות, על זה כולם מסכימים, רק שאת זכותו לקיים אירוע בהתאם לאורח חייו הדתי שוללים על הסף. אם הרב, שעוזר לדתיים וחילונים, נשים וגברים כאחד, מאמין שאסור לו לשמוע שירת נשים, מותר לו לקיים אירוע התרמה שלא יפגע בהשקפת עולמו. קל וחומר כשהאירוע (הפרטי!) הוא מעורב ומשתתפות בו נשים, רק לא שרות בו".

 

גדעון הוסיפה וכתבה כי לדעתה, "הקריירה של אף זמרת ישראלית לא תיפגע מזה שלא תופיע באירוע אחד. די עם הפופוליזם. בשם העלק פמיניזם והשיוויון רומסים את חופש הדת. הכלה צריכה להיות דו כיוונית. מי כמוני יודעת".

שירי מימון, זמרת ישראלית שנתקלה בפוסט, הגיבה בזעם: "קל מאוד לא להיות זמרת ולכתוב. אם היו עושים לך כזה דבר בטלוויזיה מעניין אם את (!) שאוהבת להגיד את כל (!) מה שעל ליבה היית שותקת. מאוד מעניין. אירוע אחד? בואי תעשי לי טלפון, אספר לך קצת על עולם הנשים בתעשיית המוזיקה בישראל".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *