קורס עיצוב גרפי: היכן ומה לומדים?

העולם של היום שונה לגמרי מהעולם של פעם. יש אין ספור דוגמאות לכך ואפשר לתת כמה מהן. פעם, האופציה היחידה לקנות מוצר כלשהוא היתה עם יציאה מהבית והגעה לחנות. אם היינו רוצים להשוות מחירים בין מוצר מסוים בכמה חנויות, היינו חייבים לעבור בין חנות לחנות. היום אפשר לשבת בכיסא בבית, אפשר להימרח אחורה ולהשוות מחירים בכמה הקלקות

עוד כמה הקלקות נוספות, והמוצר בדרך אלינו. כך גם עם שירותים שונים שהפכו לווירטואליים, וכך עם עבודה שבעבר היתה יכולה להתבצע רק מחוץ לבית והיום יש לא מעט אנשים שעובדים מהבית. העולם החדש פותח בפנינו אין סוף אפשרויות וכדאי לכם לשמוע על האופציה של עיצוב גרפי.

עיצוב גרפי – פעם והיום…

קורס עיצוב גרפי מלמד איך ליצור גרפיקות שונות באמצעות המחשב, עם תוכנות רלוונטיות וייעודיות.

פעם עיצוב גרפי היה פיזי מה שאומר שמי שעסק בתחום היה חייב לצייר וליצור, אך היום עם תוכנות כמו פוטושופ, אילוסטרייטור, אינדיזיין ואחרות אפשר ליצור כל דבר שרוצים.

עיצוב גרפי נוגע הן לעולם הפיזי והן לעולם הווירטואלי. הוא נוגע לעטיפות של מוצרים שצריכות להיות מעוצבות ולגרום לנו לרכוש את המוצר, נוגע לפרסומות בעיתונים, לעיצוב של מגזינים שונים, לעיצוב של אתרי אינטרנט ולדברים רבים אחרים. אז אילו תוכנות צריך ללמוד בשביל להיות מעצבים גרפיים?

מה לומדים בקורס?

קורס עיצוב גרפי הוא קורס שכולל לא מעט תיאוריה אבל גם לא מעט פרקטיקה. הוא כולל למידת חוקים בעיצוב, החוקים אשר בסופו של דבר משפיעים על מוחם של המתבוננים בעיצובים, איך לעצב נכון ואיך להיכנס למוחו של המתבונן.

הקורס כולל גם לימוד של התוכנות הגרפיות, פוטושופ אשר באמצעותה ניתן לעצב תמונות, לתקן אותן ולעבד אותן ואף ליצור מניפולציות שונות. אילוסטרייטור היא תוכנה ווקטורית אשר באמצעותה ניתן לעצב לוגואים, תלת ממד ואלמנטים רבים אחרים, תוכנה אשר באמצעותה ניתן גם להגדיל אלמנטים גרפיים כל גודל שרוצים. ואינדיזיין, תוכנת עימוד, תוכנה שמאפשרת לייצא קבצי PDF ולעשות עוד דברים רבים אחרים.

עיצוב גרפי – חופש מוחלט ועבודה יצירתית

קורס עיצוב גרפי יכשיר אתכם כמעצבים גרפיים, מעצבים שיודעים לקחת רעיון ולבצע אותו ובסופו של דבר ליצור את מה שצריך. עיצוב גרפי הוא תחום יצירתי מאוד, אומנות שרבים רוצים להיות חלק ממנה. בנוסף, עבודה בעיצוב גרפי היא עבודה שיכולה להיות עם חופש מוחלט, עבודה שמאפשרת לעבוד מכל מקום ובכל זמן.

עיצוב גרפי הוא תחום שרק הולך ומתפתח, תחום שעוד יגיע רחוק ויהיה לו יותר ויותר ביקוש. אם אתם רוצים להיכנס לתחום הזה, קורס בן כמה חודשים זה כל מה שאתם צריכים, קורס שמאפשר ללמוד את רזי התוכנות ומאפשר להיכנס לעולם זה ברגל ימין, ולעבוד לאחר מכן או כשכירים או כעצמאיים.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *