קידום אתרים- מה באמת קורה מאחורי הקלעים?

בשנים האחרונות אנו עדים לעליה משמעותית בקרב מקדמי האתרים בישראל וזאת בשל העובדה שמערך השיווק שמשפיע על גיוס לקוחות פוטנציאלים נמצא בקהילת האינטרנט. השינוי הבולט ביותר שניתן לראות קיים במנועי החיפוש. בעבר למנוע החיפוש הייתה תבנית ידועה מראש שמקדמי האתרים היו צריכים לפעול לפי הנחיות ברורות כגון: מילות מפתח, הטמעת קישורים, ותוכן פשוט, ובמקביל הייתה בקרה מסוימת ומנוע החיפוש יכול היה לבדוק האם אותו אתר עומד בקריטריונים.

זה היה נכון בשנות האלפיים המוקדמות, אך כיום המצב שונה באופן ניכר והקריטריונים שהיו נכונים אז, כיום הם כבר לא רלוונטיים.

השינוי המשמעותי שיצר מנוע החיפוש הוא באיכות התכנים, אם עד כה לא הייתה חשיבות רבה לעיקר התוכן וחברות קידום רבות היו מעלות תוכן שאינו בעל ערך- כי זה מה שהיה נכון לאותה תקופה, היום תוכן שאינו מספק למשתמש ערך מוסף נדחק לדפים האחרונים ולא מקבל את הנראות שלו ברשת.

רגע!!! ישנו פרט נוסף שנעשה לאחרונה והוא עלויות הפרסום ברשת ומה הכוונה? אם נכנסים למנוע החיפוש בדף הראשון ניתן לראות לפחות 4 פרסומים ממומנים בראשית הדף, מה שבעבר לא קיבל פלטפורמה פרסומית רחבה כזו. ובשל כך חברות רבות נדחקות הצידה ויורדות לדפים האחרונים.

בעקבות כך נוצרה תחרות בין מפרסמים שונים – "מי יככב בדף הראשון" אבל האם קידום ממומן עולה על קידום אורגני? בקידום אורגני נדרשת השקעה לטווח ארוך ואין התחייבות שתהיה הצלחה במיידי ,אבל כאשר פרסום אורגני עובד הוא עתיד להיות בעל רווחים אפקטיביים מאד. קידום ממומן הוא כאן ועכשיו – אבל יש הרבה כאלו וצריך להיות ממש טוב כדי להיות במקומות הראשונים. אך לא לכולם קידום ממומן או קידום אורגני הוא נכון.

למי מתאים קידום אורגני?

השאלות העיקריות שאתם כבעלי עסק צריכים לשאול לפני קידום האתר שלכם:

מה התקציב הקיים לרשותכם לביצוע קידום אורגני?

כמה זמן ייקח עד שיהיו תוצאות מוכחות בשטח?,

מהו ההחזר על ההשקעה?

מידת הסיכון האם היא קטנה, בינונית, גבוהה?

מידת הפופולאריות של בית העסק יכולה להיות קרש קפיצה מצוין לקידום האתר- אם המותג שלכם אינו פופולארי והוא חזק ביחס לשאר המתחרים- הרי לכם נקודת פתיחה של קידום מוצלח.

קידום אורגני דורש משאבים הכוללים: תוכן, הקמת אתר, פעילות שיווקית נרחבת ועוד. אם מדובר על תקציב קטן יותר מומלץ לפרסם בקידום ממומן.

מה שבעצם הגולש מחפש זה "מה יש לכם להציע שלמתחרים אין- כאשר הוא מקבל את הערך המוסף הזה מכם- הוא לקוח פוטנציאלי.

כדי להתחיל לראות תוצאות קידום מוצלחות יש להמתין בין 3 חודשים עד שנה.אם מכל סיבה שהיא הזמן הוא זה שמגביל אתכם- עדיף לפנות לקידום ממומן.

מהי היא בעצם מטרתו העיקרית של מנוע החיפוש?

מאז ומתמיד המטרה הנשגבת של מנוע החיפוש הייתה להציג למשתמשי הרשת את התוצאות הרלוונטיות והטובות ביותר בהתאם לחיפוש שלהם. במהלך השנים השתפרה והתקדמה הדרך השיטתית של מנוע החיפוש לאתר את התנהגות הגולשים ולהבין בעצם מה הם מחפשים. השיטות הטכניות עדיין עובדות אבל ללא ספק חווית המשתמש היא שמעלה את הרף ומאתגרת מחדש את תוצאות החיפוש המדויקות.

מבולבלים?- עם גולן קידום אתרים זה לא יקרה

חברת גולן קידום אתרים מאמינה בלב שלם שכל אתר אפשר לקדם ,ולא רק זה – ניתן גם למקם אותו בדפי החיפוש הראשונים. בזכות הניסיון וההבנה של נושא הקידום לעומק צוות החברה מוכיח את עצמו כל פעם מחדש ומייצר חשיבות עליונה, יצירתית, ומקצועית שתוביל את האתר למעלה.

כיום רוב הגולשים מחפשים מענה מהיר בנייד שלהם- ולכן חשוב לפנות לחברה שתוכל לקדם את האתר גם בפלטפורמת מובייל. גולן קידום אתרים מייצר סט פעולות שאינו מורכב ויוצר זמינות גבוהה לגולשים.

לחץ עכשיו ותראה איך זה באמת עובד.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.