קידוש השם: אושרת ויוסי מועלם הצילו את הנערים שהתחשמלו

ביום שישי, לפנות בוקר, התקבל דיווח בתחנת מד"א על צעירים שהתחשמלו בבריכת הנוי. אחד מהם הוצא מהמים כשהוא מחוסר הכרה, ללא נשימה וללא דופק ובמצב קשה מאוד. מי שהצילו את הצעירים היו בני הזוג אושרת ויוסי מועלם, חרדים מגבעת זאב

ביום שישי, לפנות בוקר, התקבל דיווח בתחנת מד"א על צעירים שהתחשמלו בבריכת הנוי. אחד מהם הוצא מהמים כשהוא מחוסר הכרה, ללא נשימה וללא דופק ובמצב קשה מאוד. חברו, שקפץ לבריכה להציל אותו, התחשמל אף הוא ונפצע בינוני. שלושה צעירים חטפו מכות חשמל כשניסו לחלץ את שני חבריהם מהבריכה.

ככל הנראה, בבריכה היו כבלי חשמל חשופים שגרמו למקרה. המשטרה חוקרת חשד לרשלנות.

מי שהצילו את הצעירים היו בני הזוג אושרת ויוסי מועלם,(חבר מועצה בגבעת זאב) חרדים מגבעת זאב. אושרת (34), אמא לחמישה ילדים וסמנכלי"ת שיווק ברדיו 'קול ברמה' שאמורה ללדת בשעה הטובה בימים הקרובים, חגגה בדיוק באותה שעה עם משפחתה באירוע שנערך באיזור. "בעלי יוסי ואני שמענו על התאונה ממוקד איחוד הצלה”, סיפרה אושרת לידיעות אחרונות, "מיהרנו למקום כשאנחנו מצוידים בדפיברילטור, חלק מהציוד הקבוע שתמיד יש איתנו. מצאנו את אחד הצעירים שכוב על הרצפה מחוץ למים והבנו שמדובר בהתחשמלות. מיד פעלנו להחזיר לצעיר את הדופק. לאחר שהוא פונה סייענו לצעיר הנוסף שנפגע. לא היה ספק לרגע שאני חייבת לעזוב הכל ולרוץ להגיש עזרה. זה המסר שלי לכל אחד: לכו להתנדב כחובשים. זה מציל חיים".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *