קידוש ה': נימול בגיל 70 וקרא לעצמו ע"ש יוני נתניהו

היהודי הזה החליט כי הוא רוצה למול את עצמו ובמהלך הברית שהתקיימה הבוקר ביקש לבחור את שמו היהודי, יהונתן, ע"ש אחיו של ראש הממשלה נתניהו

במהלך ביקורו של ראש הממשלה בנימין נתניהו באוקראינה, נחשף יהודי מבוגר כבן 70 ליהדותו ושמע על סיפור הגבורה של יוני נתניהו אחיו של ראש הממשלה.

היהודי הזה החליט כי הוא רוצה למול את עצמו ובמהלך הברית שהתקיימה הבוקר ביקש לבחור את שמו היהודי, יהונתן, ע"ש אחיו של ראש הממשלה נתניהו.

בראיון שנתן הרב משה אסמן הרב הראשי של אוקראינה לעמי מימון ברדיו קול ברמה, סיפר הרב על ההתרגשות הגדולה שהיתה בקרב הקהל שבכה מהתרגשות.

הסנדק הרב דוד נחשון, הנמצא כעת בביקור באוקראינה סיפר למימון, כי מי שהיה אמור להיות הסנדק הוא ראש הממשלה נתניהו בעצמו אולם בשל אילוצי לו"ז שימש הרב נחשון כסנדק. "ראש הממשלה נתניהו, צפה בברית מרחוק והתרגש מאוד כשהנימול בחר לעצמו את השם 'יהונתן', הוא נפגש עם יהונתן ובירך אותו".

"ראש הממשלה הגיע לכאן ובקרב היהודים והאזרחים פה יש התרגשות מאוד גדולה, אנשים לא מודעים ובתקשורת לא מדברים על כך אבל נעשו פה הסכמים גדולים מאוד לטובת יהודי אוקראינה" סיפר הרב נחשון למימון בקול ברמה.

צילום התמונות: הרב משה אסמן

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *