קמפיין 'יהדות התורה' נחשף: "בחירה או בכיה לדורות"

'יהדות התורה' השיקה היום את קמפיין הבחירות שלה: "בחירה לדורות או בכיה לדורות" זועק הסלוגן. מחר יפורסם הקמפיין ביומונים המפלגתיים. פתיחת "מטה הבחירות" בשבוע הבא.

בשונה מהפעמים הקודמות בהם החלו בקמפיין פחות מחודש לפני הבחירות, הפעם יוצאים מוקדם יותר – 40 יום לפני הבחירות, מתוך תחושה והבנה שמדובר במערכה גורלית וחשובה מתמיד.

כהפקת לקחים ממערכות בחירות קודמות פועלת "יהדות התורה" באופן מקצועי כדי להגיע למטרה של 100 אחוזי הצבעה. תחילה הוקם מטה ארגון המורכב מנציגי שתי המפלגות. חברי מטה הארגון יצאו ל'מבצע מיפוי' ייחודי. לראשונה שכרה יהדות התורה חברה חיצונית שתבצע פעילות מיפוי לקראת פתיחת מטות הבחירות, לצורך הפעילות נשכרו שני חברות המתמחות בטלמרקטינג בכלל ובציבור החרדי בפרט, שיבצעו מיפוי מקצועי של הציבור החרדי מכל רחבי הארץ. מול חברות הטלמרקטינג עומדים בקשר רציף נציגי "יהדות התורה" מכל רחבי הארץ שיש להם ניסיון במיפוי, ממערכות בחירות קודמות.

במטה הארגון מציינים כי הפעם נגיע לראשונה, ערוכים לפתיחת המטות עם מיפוי מסודר, ולא כפי שהיה עד עתה שתחילת המיפוי התחילה עם פתיחת המטה ונמשכה לאורך מערכת הבחירות עד ליום הבחירות עצמו, מה שהקשה על העבודה וההיערכות האמיתי של מערכת הבחירות.

במקביל קיים מטה ההסברה דיונים מרתוניים בשבועיים האחרונים ומחר יום שישי מתחיל הקמפיין הרשמי. משרד הפרסום הנחשב לאחד מהגדולים והחשובים בציבור החרדי 'תוצאות אפקטיביות' יבצע את הקמפיין בציבור החרדי כאשר משרד הפרסום המנוסה והמיומן "בראשית" יבצע את קמפיין "יהדות התורה" למגזר הכללי.

במטה ההסברה חידדו את מטרות מערכת הבחירות, העובדה כי הפעם הציבור בכלל וכל אחד ואחד בפרט מבין ויודע את גודל המערכה הניצבת לפתחי היהדות החרדית, תרמה להחלטה בבחירת הסלוגן שילווה את קמפיין הבחירות – "בחירה לדורות ג'".

במטה ההסברה מדגישים כי בשבוע האחרון, הציגו מספר משרדי פרסום שונים, המתמחים במערכות בחירות, אסטרטגיות שונות והצעות לקמפיינים. כולם היו טובים ומשכנעים, ההכרעה הייתה קשה, ובסוף היא התקבלה. במטה מבטיחים כי יהיו עוד הרבה הפתעות בקמפיין ההסברה – קמפיין מתגלגל ששיאו יגיע לקראת הבחירות עצמן.

מחר, יום שישי ניתן כבר מתפרסמות המודעות הראשונות של קמפיין ההסברה ל"יהדות התורה" בהם תוסבר חשיבות המערכה, גודל המערכה, והאחריות של כל יחיד ויחיד לצאת ולהצביע – "בכיה לדורות או בחירה לדורות" – "בחירה לדורות ג'".

במטה ההסברה של יהדות התורה הסבירו: "עתה לאחר השנתיים הקשות מנשוא שהציבור החרדי עבר, ברור לכל בר דעת כי הפגיעה היא לא רק לטווח הקצר והמיידי הנוגע לכל עולם התורה ולכל משפחה חרדית, אלא מדובר בשרשרת של נזקים רוחניים וגשמיים לטווח הרחוק שמשליכים ומשפיעים גם לדורות הבאים".

"בכוחות משותפים אנו מתייצבים עתה בשליחותם של מרנן ורבנן גדולי הדור שליט"א, מתוך תחושת אחריות והבנת גודל השעה. ניצבת בפנינו הזדמנות היסטורית לחזק את כוחה של "יהדות התורה", לקראת האתגרים הגדולים הניצבים לפתחה בקדנציה הקרובה, לכלל ולפרט. וכקריאת הסלוגן "בכיה לדורות או בחירה לדורות".

קמפיין יהדות התורה

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.