ראשונה: חברה ביטחונית ישראלית קיבלה הסמכה לתקן ISO בינלאומי למניעת שוחד ושחיתות

חברת מפרולייט, מקבוצת SK, המתמחה בייצור אמצעים אלקטרו-אופטיים, תרמיים ואמצעי ראיית לילה, הודיעה היום (שלישי) כי קיבלה הסמכה ממכון התקנים הישראלי לתקן בינלאומי לניהול מערכות למניעת שוחד ושחיתות, המוכר כתקן 37001 ISO. מפרולייט הינה החברה הביטחונית הראשונה בישראל שקיבלה את ההסמכה לתקן הבינלאומי המחמיר.

מטרתו של תקן 37001 ISO, אשר פורסם באוקטובר 2016 על ידי ארגון התקינה בינלאומי (ISO), היא מניעת וצמצום מעורבות החברות ונציגיהם בעבירות שוחד ושחיתות. התקן דורש מהחברות להטמיע וליישם מערכת נהלים ובקרות בכדי לזהות, להתמודד, לצמצם ולמנוע מקרים של מתן או קבלת שוחד.

לדברי סמי קצב, יו"ר מפרולייט וקבוצת SK: "אנו גאים להוביל את התעשייה הביטחונית בחדשנות, מצוינות ועכשיו גם במנהל תקין וערכיות. עקרונות של אתיקה ויושרה עסקית הן אבני יסוד בפעילות קבוצת SK". עוד ציין קצב כי "משמעות קבלת ההסמכה לתקן היא הוכחה ברורה למאמצים הפרואקטיביים אותם אנו משקיעים בזיהוי ומניעה של תופעות פסולות. קבוצת SK שמה לה למטרה להשלים את תהליך ההסמכה גם ביתר החברות הביטחוניות השייכות לקבוצה. כולי תקווה שחברות ביטחוניות נוספות ילכו בעקבותינו ויאמצו אף הן את הסטנדרט הגבוה שהצבנו בתחום".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *