ראש הממשלה ביקר את לוחמי הימ"מ

ראש הממשלה ושר הביטחון בנימין נתניהו והשר לביטחון פנים גלעד ארדן ביקרו הבוקר בבסיס הימ״מ כדי לשבח את הלוחמים על הפעולות האחרונות.

ראש הממשלה ושר הביטחון בנימין נתניהו והשר לביטחון פנים גלעד ארדן ביקרו הבוקר בבסיס הימ״מ כדי לשבח את הלוחמים על הפעולות האחרונות.

בביקור השתתפו גם ראש השב״כ נדב ארגמן, מ"מ המפכ"ל ניצב מוטי כהן, מפקד מג״ב ניצב יעקב שבתאי, מפקד ימ״מ ובכירים נוספים.

רה״מ נתניהו נפגש עם לוחמי היחידה ושיבח אותם על פעילותם לתפיסת המחבלים שביצעו את הפיגועים בעפרה, בברקן ובגבעת אסף. רה״מ קיים דיון במקום בו שמע סקירות על הפעילות המבצעית-מודיעינית המשולבת של הגופים הביטחוניים.

רה״מ נתניהו אמר לאחר מכן:״התרשמתי מאוד מהביקור בימ"מ. השילוב הזה של לוחמי הימ"מ ואנשי השב"כ, שנותנים מודיעין משובח, נותן לנו את יחידת סיכול הטרור הטובה בעולם. כל המדינות באות הנה ומבקשות ממני: ״תביא לנו אותם, נלמד מהם״.


מה שאזרחי ישראל צריכים לדעת זה שכל מי שפגע, כל מי שרצח אזרח ישראלי בשנה האחרונה, או שחוסל או שנתפס. זה הישג שאין שני לו בעולם וזה בגלל החבר'ה האלה, בגלל התעוזה שלהם, הגבורה שלהם, היצירתיות שלהם והמחויבות שלהם. בשם העם כולו אני אומר – אנחנו מסירים את הכובע. כל הכבוד לכם.

ידעו כל אויבי ישראל שידה של ישראל תגיע אליהם, והיא מגיעה אליהם באמצעות לוחמי הימ"מ ובאמצעות השב"כ.״

השר לביטחון הפנים ארדן:״הציווי שמנחה את לוחמי הימ״מ של משטרת ישראל הוא 'ארדוף אוייבי ואשיגם ולא אשוב עד כלותם'. ההישגים האחרונים של הימ״מ מוכיחים שוב כי היא ממשת את הציווי הזה בכל פעם מחדש. ליכולות המדהימות של לוחמי הימ״מ אין אח ורע בעולם ואני גאה בהם מאד. לא במקרה הבקשה הכי נפוצה בקרב שרים לבטחון פנים מרחבי העולם אלי, היא לשלוח צוותי ימ״מ לאמן כוחות משטרה בעולם כדי להתמודד עם תרחישי טרור שונים. אני אמשיך לעשות הכל כדי להעצים את יכולות הימ״מ להציל חיים ולסגור חשבון עם מחבלים.״

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *