ראש הממשלה יפטר את יו"ר ועדת קורונה "אקבל באהבה"

עם צאת השבת, ובעקבות הדיווחים על כך שלא כל ההחמרות בהגבלות על התושבים יעברו בועדת קורונה של הכנסת, אומרים בכירים בליכוד, כי סיכויים טובים שיו"ר ועדת הקורנה ח"כ יפעת שאשא ביטון תפוטר מחר ע"י ראש הממשלה בנימין נתניהו

 

עם צאת השבת, ובעקבות הדיווחים על כך שלא כל ההחמרות בהגבלות על התושבים יעברו בועדת קורונה של הכנסת, אומרים בכירים בליכוד, כי סיכויים טובים שיו"ר ועדת הקורנה ח"כ יפעת שאשא ביטון תפוטר מחר ע"י ראש הממשלה בנימין נתניהו.

ח"כ ביטון שחברה במפלגת הליכוד לאחר המיזוג עם כולנו הגיבה על כך עם צאת השבת וכתבה בדף הפייסבוק שלה "אני חברה בקואליציה ומכבדת את החלטות הממשלה. חלק מרכזי מעבודת הכנסת הוא לבקר את עבודת הממשלה ואם יש טעויות – צריך לתקן".

ביטון הוסיפה "תפקידי לבחון את הדרך הנכונה ביותר להיאבק בנגיף, לשמור על בריאותם הנפשית והפיזית של האזרחים ולהציל את פרנסתם של רבבות עובדות ועובדים.
באתי למטרה אחת, לשרת את עם ישראל. אם אאלץ לשלם בעבור זה מחיר אישי – אקבל את זה באהבה".

3 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. דיקטטורה בחסות נתניהו. מפטרים מישהי בגלל שהיא לא חושבת כמותם ודורשת נתונים. ביזיון תתעוררו לפני שנתניהו יהיה דיקטטור באופן מלא.

    דיקטטורה בחסות נתניהו.
    מפטרים מישהי בגלל שהיא לא חושבת כמותם ודורשת נתונים.
    ביזיון תתעוררו לפני שנתניהו יהיה דיקטטור באופן מלא.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  2. צריך להיות מודאג מזה ש"ביבי" לוקח את הפרדת הרשויות לזה שהוא היחידי שמחליט

    צריך להיות מודאג מזה ש"ביבי" [בערבית זה פיפי] לוקח את הפרדת הרשויות לזה שהוא היחידי שמחליט

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  3. אם מדיחים יו”ר ועדה בכנסת "ח"כ יפעת שאשא ביטון" בגלל עבודתו המקצועית שלה, זה מראה שראש הממשלה מפחד מהביקורת, ושהוא הפך ל"דיקטטור" במלוא מובן המילה.....

    אם מדיחים יו”ר ועדה בכנסת "ח"כ יפעת שאשא ביטון" בגלל עבודתו המקצועית שלה, זה מראה שראש הממשלה מפחד מהביקורת, ושהוא הפך ל"דיקטטור" במלוא מובן המילה. ואדוני "הדיקטטור נתניהו", אם אתה חושב שזה ילך לך בקלות, אתה טועה בגדול!!!

    אצל כולם ברור מאוד שנתניהו מרגיש שאחיזתו מתערערת, ומנסה להדק את ה"דיקטטורה" עוד ועוד. כבר ראינו שסיפוח איוש נמוג, ועדה לחקירת השופטים לא קמה, ועדת הקורונה לא מאשרת אוטומטית, הוא נאלץ להודות שטעה בחזרה המהירה לנורמליזציה, בנו יאיר התנצל בפני דנה וייס, הפגנות סוערות נגדו – ועכשיו עבר לאיומים: נגד שאשא ביטון, נגד שאול מרידור, נגד המפגינים, נגד כל החרדים. אכן אסור להרפות עד לסילוק הדיקטטור המושחת המנובל הזה. היידה ביבי – הבייתה.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב