רבי ציון בוארון: "לא נסכים לכפות עלינו מסכות ושתי מטר בבתי הכנסת"

זקן הדיינים הספרדים בהכרזה דרמטית: "לא נסכים לכפות עלינו להישמע להוראות "קבינט הקורונה" דהיינו שמירת מרחק שתי מטר ומסכות" ונימק "הואיל וברור שכל מטרתם עקירת תורה ותפילה מישראל"

 

בעקבות החלטת קבינט הקורונה על סגר בערים אדומות, בהם הערים החרדיות בני ברק, בית שמש, אלעד, וביתר, וכן ההגבלות על הישובים רכסים ועמנואל וכן לקראת ימי ראש השנה ויום הכיפורים והחגים הבעל"ט וההגבלות על בתי הכנסת ומוסדות התורה. בהמשך לקו התקיף והברור שנקט הגאון רבי ציון בוארון מהרגע הראשון של התפרצות 'ווירוס קורונה' לפני חצי שנה,בישראל, לפיה אין להגביל או למעט בשום אופן את היכלי התורה הישיבות ובתי הכנסת, אלא צריך להמשיך כרגיל בכל מוסדות התורה והתפילה.

בערב שבת האחרונה (פרשת כי תבוא) הכריז הגאון רבי ציון בוארון בבית מדרשו שבשכונת בית ישראל בירושלים, דברים ברורים ונחרצים כדלהלן: "לא נסכים לכפות עלינו להישמע להוראות "קבינט הקורונה" דהיינו שמירת מרחק שתי מטר ומסכות, הואיל וברור שכל ההגבלות האלה הן הרס לבתי הכנסת ומטרת עקירת תורה ותפילה מישראל".

למותר לציין כי לדברים הברורים והחד משמעיים של הגר"צ בוארון יש השפעה רבה על הציבור הספרדי בכלל ובני התורה.

7 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. רב צדיק ואמיתי

    שלא ניזון משקרים וקומבינות של שסניקים מקוללים ואומר את האמת לציבור אין מגיפה זה בלוף!!! לכן נתפלל ביחד נתחבק ונארח ללא מסיכות של טיטולים של מדינת ישראל המאפיונרית

    חרדי ספרדי |
    הגב
  2. כל הכבוד

    פייק מגיפה , פשיזם של ביבי וגנץ, לא מצביע ש"ס יותר

    חיים |
    הגב
  3. אם כדאמרינן מר אז ג ושס משתפ.ים של עוקרי דת?

    אם כך נכריז מרד לא נלך לקופת חולים כי הם רודפים דתיים לא נצא לרחוב לא נעבוד לא נלך לבנק בקיצור או נפיל המשטר ונכבוש אותו או נברח. מי שמבין הרב זיגזג זה שיקום. הוא שסניק ואנטי מדינה ביחד. לא מסתדר כלל
    רק שאלה קטנה האם כת.ר מודע שבחו.ל גם אותו דבר?

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  4. לא תעמוד על דם רעך

    בעולם הבא יבקשו תשובות ואז ישלחו אותו לגיהנום הרב לא קובע כלום התורה קובעת ונשמרתם מאוד לנפשותיכם

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  5. ברוך ה דעת תורה שפויה

    יישר כח קדימה להתארגן כולם נגד מסכות ונגד השטויות והבלים של הציונים והחילונים פשוט מאז הבחירות מפחדים שנהיה רוב רוצים להשמיד אותנו לפלג אותנו לא ניתן להם להתבטל לתלמידי חכמים ורק לשמוע להם.

    רפאל |
    הגב