רה"מ נחנק מדמעות: "אני לא נשבר"

בעקבות החלטת היועמ"ש להאשים אותו בכפוף לשימוע בעבירות שוחד, מרמה והפרת אמונים ושוחד התייצב ראש הממשלה מול המצלמות ופרץ בבכי "שופכים את דם רעייתי, רודפים את בני. הלחץ של השמאל הצליח"

רה״מ נתניהו התייחס בהצהרה לתקשורת אחרי פרסום החשדות נגדו – ״בשמאל יודעים שהם לא יכולים לנצח אותנו בקלפי. אז הם רוצים במסע ציד ובריוני להדיח אותי ולהעלות את מפלגת השמאל של לפיד וגנץ. כולם יודעים שהמגדל קלפים הזה יקרוס אחרי הבחירות״. ראש הממשלה נחנק מדמעות בעת שדיבר על שרה ובנו יאיר.

נתניהו האשים את מחנה השמאל בהגשת כתבי האישום נגדו. "אזרחי ישראל, אמש נפגשתי במוסקבה עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין. הבהרתי לו שנמשיך לפעול במלוא העוצמה נגד הניסיון של אירן להתבסס בסוריה. אני מודה לידידי הנישא פוטין שקיבל את דבריי בברכה.

"כששבתי לישראל שמעתי הבוקר את דברי התמיכה בי של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ. הוא שיבח, ואני מצטט, את ה'מנהיגות החזקה החכמה והנחושה שבה אני מוביל את מדינת ישראל'. אני מודה לידידי הנשיא טראמפ על דבריו. אני מודה לו על תמיכתו האיתנה הבלתי רגילה במדינת ישראל.

הקשר הייחודי הזה עם מנהיגי מעצמות העולם איננו דבר של מה בכך, זה לא דבר מובן מאליו. אני בונה אותו במשך שנים ארוכות, והוא מסייע לי להבטיח את בטחוננו ואת עתידנו. הוא מסייע לי לשמור על המדינה שלנו.

"המדיניות שאני מוביל יחד עם חברי המנוסים והמוכשרים בליכוד הביאה את מדינת ישראל לעשור הטוב ביותר בתולדותיה. ביבטחון, במדיניות החוץ, בכלכלה. בכל תחום. אנחנו הפכנו את ישראל לכוח עולמי עולה אבל עשינו זאת לא בוויתורים מסוכנים, לא בהרכנת ראש, עשינו את זה תוך טיפוחו מתמיד של עצמתנו, כולל הצבאית, שגם את זה ציין טראמפ.

"השמאל יודע שעם הישגים כאלה הם פשוט לא יכולים לנצח אותנו בקלפי, ולכן במשך שלוש שנים הם מבצעים נגדנו רדיפה פוליטית. מסע ציד חסר תקדים שמטרתו אחת: להפיל את ממשלת הימין בראשותי ולהעלות לשלטון את מפלגת השמאל של לפיד וגנץ.

"הם הפעילו מכבש לחצים בריוני בלתי פוסק, הייתי אומר כמעט בלתי אנושי, על היועמ"ש, כדי שיגיד שהוא שוקל להגיש נגדי כתב אישום בכפוף לשימוע , גם כשברור שאין כלום. העיקר וממש העיקר, העיקר להשפיע על הבחירות. גם כשיודעים שמגדל הקלפים הזה יקרוס לגמרי אחרי הבחירות. עכשיו, כיוון שהיועמ"ש הוא בסך הכל בשר ודם, הלחץ של השמאל הצליח.

"אני רוצה להגיד לכם שקרה היום דבר חמור ביותר שפוגע בדמוקרטיה הישראלית. בפעם הראשונה בתולדות המדינה, פותחים בשימוע כמה שבועות, כמה ימים לפני הבחירות. כל אזרח ואזרח מבין שהעיתוי הזה שערורייתי ונועד כדי להפיל את הימין מהשלטון ולהעלות את השמאל. אין הסבר אחר להתעקשות לזמן הזה עכשיו צמוד לבחירות. והרי זו המטרה שלהם
.

להציף את הציבור בעלילות מגוחכות ומרושעות כלפיי בלי שתהיה לי ההדמנות להפריך את הטענות האלה עכשיו, אלא רק אחרי הבחירות. אני רוצה להגיד שלא יהיה שום ספק, אפריך את כולן מהתחלה עד הסוף, אבל אסור שהלחץ יצליח בקלפי. אני גם יודע שרוב מוחלט של מצביעי הליכוד שהתקשורת מזלזלת בחוכמתם, על הרוב המוחלט זה לא ישפיע בכלל. אבל מספיק שהיא תשפע על מעטים כדי שהשמאל חלילה יעלה לשלטון.

"מה קורה בתקשורת עכשיו? שמעתם עכשיו ותשמעו בהמשך. שידורים מיוחדים, חגיגות באולפנים. אני חייב להגיד לכם שאני לא זוכר מתי השמאל היה כל כך מאושר. לא רק שתופרים תיקים, אני חושב שכבר תופרים חליפות. מה אתם חושבים? שלא יהיו אותן חגיגות כשתפרו תיק לשר המשפטים יעקב נאמן? כשתפרו תיק לגיבור ישראל , גיבור אמיתי של ישראל, רפאל איתן, רמטכ"ל לשעבר, כשתפרו תיק לקהלני, עוד גיבור ישראל. שחטו אותם בתקשורת. חגגו באולפנים.

"גם נגד נאמן קהלני ורפול היו כתבי אישום מפורטים. היו כביכול עדים, היו כביכול הוכחות, זה לא אומר שום דבר. כי אתם יודעים איך זה נגמר במקרה שלהם ובמקרים רבים אחרים? זה נגמר בכלום. ואתם יודעים למה זה נגמר בכלום? כי לא היה כלום. כפי שאצלי אין כלום.

"אבל יש דברים נוספים שאני חייב להגיד שלא אמרתי אותם. במסע הציד הזה נגדי לא בחלו בשום אמצעי. שפכו ועדיין שופכים את דמה של רעייתי. רודפים את בני. העבירו את המשפחה שלי שלוש שנים של שבעה מדורי גיהינום. מסע הציד הזה התחיל עם ניסיון להדביק לי ולרעייתי שישה תיקי שוחד, זה מגדל קלפים שקורס.

"אני רוצה שתבינו מה שאני שואל אתכם. איך יכול להיות שאני שבלמתי את החוק הזה, אותי שוקלים להעמיד לדין ואותם אפילו לא חוקרים? עולם הפוך. או שהמסקנה היא שסיקור חיובי זה שוחד רק אם קוראים לך נתניהו.

"ומה עם פייק 1000? אותו אבסורד. הוציאו מאות מיליונים על חקירות מכספי משלם המיסים, ומה מצאו? סיגרים, חמגשיות, קשקוש. מנפחים פה את הסכומים זה פשוט לא יאומן. מנפחים במפוח אדיר, לוחקים את כל הסיגריות והשמפניות שמילצ'ן רכש עבורו ועבור חבריו ומעמיסים הכל עליי. מעניין שבמקרים אחרים של מתנות, לדוגמא רה"מ אולמרט שקיבל במתנה עטים יקרי ערך מקבלנים ואנשי עסקים בשווי למעלה ממיליון שקלים. היועמ"ש דאז קבע שאין טעם לחקור אפילו

"אתם כבר מכירים את העיקרון, לא ביבי לא חוקרים. אבל פה כמובן יש לחץ אדיר גם של התקשורת, גם של השמאל, וגם של פקידים משפטיים להביא את האשמות השווא האלה נגדי דווקא לפני הבחירות. לפי התקשורת, אני ניזון מהדלפות כמוכם. שני הפרקליטים שדחפו לקו הקיצוני נגדי הם פרקליט המדינה שי ניצן והפרקליטה ליאת בן ארי.

"אולי תסבירו לי איך אפשר להסביר שליאת בן ארי שדחפה לפרסם את החלטת היועץ דווקא עכשיו , עצרה ב-2013 את החקירות נגד ציפי לבני בטענה אז שזו התערבות בבחירות? האם זה רק מקרה שבית המשפט קבע שפרקליט המדינה ניצן הפלה לרעה אנשי ימין ובאופן שערורייתי עסק באכיפה בררנית נגדם? אני מקווה שזה לא המצב עכשיו

אבל דבר אחד ברור, יש חוק אחד לכולם וחוק אחר לנתניהו. יש כללי בחירות לכולם, ויש כללי בחירות מיוחדים לנתניהו והליכוד. אני אומר לכם אזרחי ישראל, כל מגדל הקלפים הזה יקרוס. אני בטוח בזה לחלוטין. אני בטוח בזה ב-4000 אחוז. אני מתכוון להמשיך לשרת אתכם ואת המדינה כרה"מ עוד שנים רבות. אל תאמינו לכל הספינים, אני מתכוון לשרת כראש ממשלה עוד שנים רבות אבל זה תלוי בכם, זה לא תלוי בפקידים, לא באולפנים, לא בפרשנים ובכתבים, זה תלוי רק בכם.

"אזרחי ישראל, אל תתנו למסע הציד הזה לבלבל אתכם. הבחירה היתה ונשארה פשוטה. חדה כתער. ממשלת שמאל חלשה של לפיד וגנץ בתמיכת גוש חוסם של המפלגות הערביות, או ממשלת ימין חזקה בראשותי ובהנהגת הליכוד. רבים מכם ביממה האחרונה ובכלל, שוב חוזרים ואומרים לי 'ביבי אנחנו איתך, איתך ועם שרה, אל תישברו, אל תישבר'.

"אני אומר להם אני לא נשבר, אני אמשיך. ואז אתם שואלים אותי מאיפה אני שואב את העוצמה לעמוד במסע הציד הזה? אז הנה התשובה שלי: אני שואב את הכוחות משלושה דברים: ראשית ממשפחתי האהובה, הנפלאה, שהיא עמוד התווך של חיי. שנית, מהידיעה שכל ההאשמות נגדי הן חסרות שחר, כלומר מן האמת. ושלישית, מכם אזרחי ישראל היקרים, שתומכים ומחזקים אותי כדי שאמשיך להנהיג את המדינה הזאת למען העתיד של כולנו. תודה רבה לכם".

3 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. יונתן

    אוי אוי אוי…החזיר, השפל מכל אדם, המסית המשסה השקרן המטונף פרץ בבכי..

    גנביהו המסכן פרץ בבכי... |
    הגב
  2. זה יום "שמח" הוא נ-ש-ב-ר................ ....וכהיום עוד יש כמה מאות מטר מרובע שנקרא "מאה שערים" וגם את זה רוצים הציונים לחסל? ר"ל. בקרוב בביאת המשיח יסולקו כל הציונים מארץ הקודש ע"י הקב"ה בעצמו, לא על ידי שליח, ולא ע"י מלאך, רק ע"י הקב"ה בעצמו יסולקו הכופרים המשכילים. אשרי חלקם של המקדשי שם שמים ברבים, והמוחים נגד הטרוריסטים הציונים העמלקים המסריחים מצואה ומטומאה של כפירה בקב"ה.

    כהיום עוד יש כמה מאות מטר מרובע שנקרא "מאה שערים" וגם את זה רוצים הציונים לחסל? ר"ל. בקרוב בביאת המשיח יסולקו כל הציונים מארץ הקודש ע"י הקב"ה בעצמו, לא על ידי שליח, ולא ע"י מלאך, רק ע"י הקב"ה בעצמו יסולקו הכופרים המשכילים. אשרי חלקם של המקדשי שם שמים ברבים, והמוחים נגד הטרוריסטים הציונים העמלקים המסריחים מצואה ומטומאה של כפירה בקב"ה.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב