רה"מ: "שנת הלימודים תפתח כסדרה לפי מתווה שר החינוך"

גלנט הבהיר כי המשרד אינו מתכוון לסגת מתכנית החזרה ללימודים שאושרה על ידי הממשלה. "התכנית הזאת קיבלה הסכמה מלאה של כל חלקי ממשלת ישראל פה אחד", אמר.

ראש הממשלה בנימין נתניהו הודיע היום (שני) בחלק הסגור של ישיבת סיעת הליכוד, כי שנת הלימודים תפתח כסדרה – לפי המתווה שגיבש שר החינוך, יואב גלנט.

בשבוע שעבר כינס גלנט את בכירי משרד החינוך לדיון מרכזי בנושא היערכות לפתיחת שנת הלימודים תשפ"א במסגרת תוכנית "לומדים בביטחון".

השר מסר אז: "אנו עוסקים במלוא המרץ והעוצמה בהיערכות וביישום התכנית. נמשיך לעשות לילות כימים כדי להבטיח את פתיחת שנת הלימודים באחד בספטמבר".

מנגד, מזכ"לית הסתדרות המורים יפה בן דוד, התריעה כי בתי הספר והמורים לא יוכלו לעמוד בכלל הדרישות וההנחיות שהציג משרד החינוך.

גלנט הבהיר כי המשרד אינו מתכוון לסגת מתכנית החזרה ללימודים שאושרה על ידי הממשלה. "התכנית הזאת קיבלה הסכמה מלאה של כל חלקי ממשלת ישראל פה אחד", אמר. "תכנית שהובאה על ידי משרד החינוך, האוצר והבריאות, בתיאום עם השותפים, ככל הניתן: עם השלטון המקומי, ראשי הערים, הסתדרות המורים, ארגון המורים וההורים. יש דברים לשייף, אבל הולכים בנתיב ברור".

הוא הביע תקווה לייצר תחושה של אמון בקרב כלל הגורמים הרלוונטיים, והפנה אצבע מאשימה אל "הרבה גורמים שחושבים שיש להם סמכות אבל אחריות אין להם, והם יורים לתוך המערכת וזורקים חצאי אמיתות והתוצאה היא זעזועים", מבלי לפרש. "הקו הוא התכנית שאושרה והולכת להתבצע, אין לנו מתכונת אחרת".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *