"רון קובי, אתה חוצה קו אדום ומבזה משפחות שכולות"

חבר מועצת העיר טבריה יוסף בן חמו תוקף את ראש העיר טבריה רון קובי על כוונתו לערוך כנס פוליטי בבית יד לבנים בעיר: "תדע לכבד את המקום, את בני טבריה הנופלים"

חבר מועצת העיר טבריה ויו"ר ועדת ההנצחה העירונית, יוסף בן חמו, שיגר מכתב חריף לראש העיר, רון קובי, המתעתד לטענת בן חמו לערוך "כנס פוליטי" בבית יד לבנים בעיר.

בן חמו: "פעם נוספת אני בוש ונכלם להעלות על הכתב מכתב זה. מתבייש בעצם הרעיון והחשיבה הלקויה שלך שמרקיעה שחקים וחוצה גבולות, ושוב – אתה חוצה קו אדום ומתנהג בביזיון כלפי המשפחות השכולות".

במכתב, שהעתקים ממנו נשלחו גם לחברי מועצת העיר, לממונה על המחוז במשרד הפנים, לראשי יד לבנים ולגורמים נוספים, ציין בן חמו כי "בהודעת הסתה תפוצתית ששלחת לתומכיך כתבת כך: 'מדברים על התקציב, על וועדה קרואה, על כדורגל ועל מושחתים שמנסים להשפיע על חברי מועצה! מחר בשעה 17:30 שיחת עיר יחד עם ראש העיר ביד לבנים. כולם מוזמנים, לאחר השיחה הקרנה של ישיבת התקציב!'".

בן חמו: "בהודעה זו אתה מזמין את תומכיך לשיח פוליטי ומסית כנגד חברי מועצת העיר, בבית יד לבנים. היעלה על דעתך, שאתה רון קובי, המתהדר בנוצות הלוחם הנועז ומכבד המשפחות השכולות – תעשה שימוש במבנה הקדוש הזה לצרכים פוליטיים?!".

לדברי בן חמו, "שנים על גבי שנים ידעה העיר טבריה לכבד את בניה הנופלים במערכות ישראל. בית יד לבנים שופץ בתקופתו של ראש העיר הקודם, והפך למבנה מכובד וראוי. במבנה זה נעשים טקסים מכובדים ומרשימים, אירועי זיכרון ועוד. מעולם, גם במתכונתו הנוכחית וגם במתכונתו הקודמת – לא נעשה שימוש במבנה 'יד לבנים' לצרכים פוליטיים.

"בית 'יד לבנים' הוא מקום מקודש לחברה הישראלית ומהווה קונצנזוס. לדידי – אין להכניס במקום זה מחלוקות פוליטיות כלל וכלל. אני דורש ממך לבטל לאלתר את הכנס הפוליטי אותו אתה מעוניין לקיים בבית יד לבנים. תדע לכבד את המקום, את בני טבריה הנופלים, את המשפחות שהותירו אחריהם הנופלים, ובעיקר את עצמך וחברי סיעתך. הימנע משימוש במבנה זה לצרכים פוליטיים", סיים בן חמו.

 

 

4 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. רון קובי

    אחלה ראש עיר,מדובר בעיר שיכולה להכניס מיליארדים של שקלים מתיירותמכל העולם הנוצרי .

    אדם |
    הגב
  2. קובי בן נון...נמאסת ומאסת

    און קובי עזוב את תושבי טבריה לנפדם. נגעה נפשם מכל השטויות שאתה מעלה.. אתה אדם הגון. נבחרת כדי לטפל בחולים של העיר. אז קדימה אחוז המושכות. ולעבודה. יש לך. נתונים מצויינים להצליח.. אז קדימה לעבודה
    .

    דוד כלפון |
    הגב
  3. טרגדיה

    מי יציל את העיר מהידיים של עלוב הנפש הזה? בושה לטבריה

    חולה נפש |
    הגב
  4. טרגדיה - חילוני

    מה שקרה בטבריה זו טרגדיה. האיש פסיכי עם תעודות. חייבים להציל את העיר מהידיים של הפסיכופט הזה

    חולה נפש |
    הגב