"ציד מכשפות של דרעי": רון קובי עתר לבג"ץ

הבוקר(שלישי) התיייצב רון קובי בשערי בית המשפט העליון בירושלים ועתר לבג"ץ כנגד ההחלטה להדיחו. קובי  הצהיר כי הוא מתכוון לערער על ההחלטה. "יש פה ציד מכשפות שבראשו עומד אריה דרעי"

לאחר שאמש (שני) הדיח השר אלקין את ראש עירית טבריה רון קובי ושלח אותו הביתה, הבוקר(שלישי) התייצב קובי בשערי בית המשפט העליון בירושלים ועתר לבג"ץ כנגד ההחלטה להדיחו.

קובי  הצהיר כי הוא מתכוון לערער על ההחלטה. "יש פה ציד מכשפות שבראשו עומד אריה דרעי", אמר קובי ב"חדשות הבוקר", "יש לנו לצערנו ראש ממשלה חלש וגם שקרן גדול. הוא הבטיח לעצור את אריה דרעי אבל הוא מפחד ממנו ואריה דרעי שולט בטבריה. זאב אלקין הוא הבובה של דרעי, חותמת גומי, וכנראה שגם ביבי הוא בובה של דרעי".

"30 שנה טבריה טבעה תחת השלטון של ש"ס שלקחה אותה לאבדון. בשנה אחת הרמנו את העיר ל-18% צמיחה בתיירות וסגרנו גירעונות של 30 שנה. איפסנו את טבריה בתקציב שלה", המשיך קובי להגן על עצמו ולא התייחס לכישלון שלו להגיע להסכמות מול הנציגים החרדים בעיר.

"גם אם היו יורדים עשרה מלאכים מהשמיים, התקציב לא היה עובר", אמר קובי, "שר הפנים אירגן מועצה לעומתית כדי שהתקציב לא יעבור. תשעה חברי מועצה עשו הכל כדי להדיח ראש עיר, אבל אנחנו נלחמנו ונלחמים כמו אריות. אנחנו מגישים היום בג"ץ כי אנחנו סומכים על השופטים בירושלים. עבדנו קשה על הבג"ץ הזה ואני מאמין שהשופטים יבינו שעשינו את הדברים ברמה הכי גבוהה שיש. יש שר שמנסה לנכס לעצמו את העיר ואנחנו נעצור אותו", סיכם קובי.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. לא יצליח ע"פ דברי מרן הגאון שר התורה שליט"א

    לכל "כלב" מגיע יומו

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב