רוץ בנט רוץ: ישראל אוחיון על השד שמרתיע את נפתלי

האהדה הציבורית כלפי בנט גדלה מאז לא עבר את אחוז החסימה ונשאר בחוץ, והיא המשיכה לגדול כאשר לקח אחריות וירד למקום השני. ישראל אוחיון ממליץ לבנט להפסיק לפחד ממשתה המנדטים של נתניהו וללכת עד הסוף

בתקשורת החרדית נהגו בעונת המלפפונים של סגירת הרשימות לעסוק במחלוקות הפנים חרדיות, כדוגמת איפה ימוקם ח"כ ישראל אייכלר, האם החלוקה בין דגל לאגודה תהיה שישים ארבעים או חמישים חמישים, או האם יתנו לרב מזוז נציג ברשימת שס למרות שהוא בכלל לא ביקש, אך הפעם החרדים הצליחו להפתיע אפי' את עצמם, השקט המופתי שנשמר מאז ההודעה על פיזור הכנסת ועד היום מלמד משהו על ההתבגרות הטובה שעוברת עליהם, ומה שמעסיק אותנו העיתונאים הם הצרות של חברינו וידידינו חובשי הכיפות הסרוגות הגדולות או אפי' אלה הקטנות שבקושי רואים אותן.

בימים האחרונים אנחנו עדים לרחש בחש המיותר שקורה בצד הימני של המפה הפוליטית, ההבהרות והאיומים האין סופיים מצד כלל המתמודדים שמימין לליכוד כבר הפכו לשעמום אחד גדול שמוכיח לנו למה נתניהו שוב בדרך לפלונטר סבוך, וקרוב לוודאי ששוב הימין יפסיד כמה עשרות אלפי קולות קריטיים בדרך אולי לבחירות נוספות בחורף הקרוב.

אך הבעיה לא טמונה בחיבור שבין הימין החדש לבית היהודי והאיחוד הלאומי, כי החיבור הזה לא צריך לקרות! צודק נתניהו בטענותיו (גם אם כוונותיו אינן נקיות), הבית היהודי והאיחוד הלאומי מתאימים לאיחוד עם מפלגות שמתאימות להם כדוגמת נעם, שתשרוף להם כמ אלפי קולות לחינם, וכמובן עוצמה יהודית. יחד הם שוב מבטיחים את חמשת המנדטים שלהם ללא איום מאחוז החסימה.

לעומת זאת, הימין החדש מצליח לגרוף קולות מקהל ימני שאינו דתי לאומי או חרד"לי. אך משום מה נפתלי בנט (כן, בתכלס' הוא זה שעדיין קובע) חושש לרוץ לבד, כאשר מה שמנחה אותו זה הפחד משתיית הקולות ע"י נתניהו ככל שמתקרב יום הבוחר, כי הרי כך היה בפעם הקודמת ורוב הסיכויים ע"פ דעתו שיקרה גם כעת.

אך טעות אחת בידי נפתלי בנט, האהדה הציבורית כלפיו גדלה מאז לא עבר את אחוז החסימה ונשאר בחוץ, והיא המשיכה לגדול כאשר לקח אחריות וירד למקום השני (גם אם באופן זמני). יתרה מכך, הבחירות האחרונות התקיימו רק לפני מס' חודשים, הציבור בישראל כבר הצליח להבין איזה נזק נגרם כתוצאה מהחלטת חלקם לשנות את הפתק שתכננו לשלשל לקלפי מזה של הימין החדש או זהות לזה של הליכוד, ובכך זרקו 8 מנדטים שמימין לנתניהו לפח.

הפעם העם מגיע מוכן, העם למד מהטעויות שנעשו רק לפני חודשים ספורים, ונדירה ההזדמנות לתקן טעות בכזו מהירות. לכן, שמונה או תשעת המנדטים שהימין החדש מקבל בסקרים הם קרובים למציאות, אז בנט, תן יד לשד ורוץ לבד ללא איחוד הימין שהכריחו את מצביעך להצביע לליברמן ולליכוד. אבל אם בכל זאת אתה עדיין חושש, עדיף שתתן לפייגלין את המקום השלישי והרביעי, ולא לסמוטריץ ופרץ את המקום הראשון והשני. רוץ נפתלי, רוץ!

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. אין שום אהדה לבנט אלא לשקד

    לא לחינם נתן לה לרוץ בראש כל המנדטים בסקרים הם שלה. דבר נוסף כבר כתב מי שכתב בסוף שבוע רוצי איילת רוצי. ואכן היא צריכה לרוץ וחהיו לה עוד כמה מנדטים בעז"ה

    משה |
    הגב
  2. א

    רק דתיים הצביעו להם

    הוכח בהחירות שבנט ושקד לא מביאים חילונים |
    הגב