ריבונו של עולם אם נדבר גלויות, בבקשה שיגמרו הצרות

נדבר גלויות, בתוך ים הטוב לפעמים גם לא קל להיות בעולם שאין בו שלום ואיש את רעהו חיים בלעו, והטרגדיות שפוצעות את הלב – מירי גפן בטור כואב

ריבונו של עולם אם נדבר גלויות לפעמים אין כח בעולמך להיות (כמאמר השיר).

לא בגלל שאין בו טוב. כי מתנות קטנות, גדולות וענקיות אתה מעניק בכל רגע נתון.

אבל נדבר גלויות, בתוך ים הטוב לפעמים גם לא קל להיות בעולם שאין בו שלום ואיש את רעהו חיים בלעו, אפילו ממשלה מתקשים להקים, נערמים תיקים עם מותג שחיתויות, משחקים משחקי אי צדק או שבעצם קוראים לזה בלשון ילדים "משחק כסאות" זה לא קל בעולם כזה להיות.

רבונו של עולם. מילא מתקשים היו רק בהקמת ממשלה, ומלחמות על כבוד קדושת שבת וטפטופי צבע אדום.

ביננו. זה הרבה יותר נורא, כי איך אפשר בכלל להכיל ולו בדמיון פרוע תמונת נוף מצמררת של הורים (מהעיר אלעד) שאבדו 2 ילדים בתאונת אופנוע קשה והם צריכים להמשיך בשגרת חיים כי החיים ממשיכים לדהור בקצב אוטוסטרדה משלהם, או להצליח לעכל שצעיר יוצא ממעונו בריא ושלם, לפתע נהרג בתאונת אופנוע ברחוב אבוחצירה בב"ב, אם לא די בכך פעימות הלב התאבנו משמיעת הבשורה על דוד לוי שנהרג בתאונה במרוקו( כל שביקש להשתתף בהילולא במרוקו) ועוד יותר להזדעזע כשנודע שבעצם מדובר באדם מוכר שברגע אחד הלך לבית עולמו ונחרב עולמם של בני משפחתו.

כיצד ניתן לחשוב בחשיבה אנושית על משפחה שמאבדת 2 ילדים בשריפה שפרצה בביתם? האם ניתן להצליח לדמיין בדמיון הכי פרוע אמא חסרת אונים שלא הצליחה להציל ילדיה מתוך תופת להבות? איך ניתן לחשוב על יולדת טריה, אם לתינוקת בת 3 שבועות שנהרגת עם התינוקת בתאונה?

אבא של כולנו, אמנם נולדתי עם גנים פולניים אבל כעת אני משוחחת איתך כעת על מציאות חיים ולא על דמיונות פולניים. הרי המפתחות בידך להכל. מה כבר ביקשנו? שים טובה וברכה, חיים חן וחסד ושלום בכל. את החיים נתת לנו במתנה תן זאת ללא טלטלה, נקבל עלינו לנסות קצת יותר לפנים שכלום לא מובן מאליו ומאתך הכל.

מתי תשוב לציון? תרחם .. כי בא מועד. אהוב!!!! כי מחכים אנחנו לך.

מתי??

הכותבת היא אשת תקשורת, מנהלת משרד רדיו קול ברמה

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *