רצח הזוג החרדי: התפתחות משמעותית בחקירה

התפתחות משמעותית בחקירת רצח הזוג החרדי תמר ויהודה כדורי בני 68 ו-71, שנדקרו למוות בדירתם בשכונת ארמון הנציב, ההערכה המסתמנת היא שהרקע למעשה הוא לאומני

התפתחות משמעותית בחקירת רצח הזוג החרדי תמר ויהודה כדורי בני 68 ו-71, שנדקרו למוות בדירתם בשכונת ארמון הנציב, ההערכה המסתמנת היא שהרקע למעשה הוא לאומני.

צוותים נרחבים במשטרת ירושלים פתחו אתמול בסריקות ובפעולות נוספות שהובילו להתפתחות משמעותית בחקירה. מפאת צו הפרסום לא ניתן להרחיבץ

ניתאי כדורי, בנם של הנרצחים, אמר היום כי החל לחשוד ביום שישי. "נראה לי שאבא שלי עשה הכול רגיל, קניות רגיל ביום חמישי. התקשרתי בשישי והוא לא ענה לי, הנחתי שהוא בהכנות לשבת. גם במוצאי שבת אותו דבר. ביום ראשון זה כבר היה קצת חשוד".

רחל לוי, אחותו של יהודה כדורי ז"ל, אמרה הבוקר בריאיון לאולפן ynet כי "אנחנו יודעים שהכול בחקירה. אין יותר פרטים ממה שפורסם בעיתונות, הנושא נחקר על רקע פלילי או לאומני – עם נטייה ללאומני. אני מניחה שכשיהיו פרטים ימסרו אותם קודם לילדים ולא לאחים".

לדבריה, "לא ידוע לנו שהיו לו אויבים. ארמון הנציב זה מקום מועד לפורענות, אחת השכונות בירושלים שהכי סבלה מפיגועים. יום לפני כן נפגעה נערה בדקירת סכין, באותו רחוב, 200 מטר מהבית שלו. אנחנו מאמינים שזה פיגוע".

שכן של בני הזוג סיפר לוינט כי בשבת האחרונה יהודה נעדר מתפילת המנחה, וכי הדבר עורר את תשומת ליבם. "הרגשנו בחוסר כיוון שבדרך כלל הוא היה מודיע מראש על היעדרות. הוא היה בן אדם זהב".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *