רשות החשמל מפרסמת היום לשימוע שורת שירותים חדשים לשיפור השירות לצרכנים

צרכן הממתין על הקו, יקבל הודעה קולית בדבר צפי המתנה ארוך מהממוצע

צרכנים יקבלו מידע אודות משך הפסקות החשמל בבתיהם בשנה האחרונה, וייודעו לגבי משך זמן ההמתנה במוקד 103 של חברת החשמל

רשות החשמל מפרסמת היום לשימוע שורת שירותים חדשים לשיפור השירות לצרכנים:
בין היתר, הרשות מחייבת את חברת החשמל ליידע בצפי המתנה העולה על 3 דקות, מאפשרת שירות השארת הודעה חוזרת במקום המתנה על הקו ומחייבת את חברת החשמל להשיב לפניית הצרכנים במסגרת לא יותר מ-3 שעות

עיקר השינויים הינם בפעילות מוקד 103:
1. עדכון אוטומטי של צרכן בצפי זמן המתנה העולה על 3 דקות – צרכן הממתין על הקו, יקבל הודעה קולית בדבר צפי המתנה ארוך מהממוצע
2. שירות השארת הודעה לשיחה חוזרת של נציג – הצרכן יכול להחליט בין המתנה על הקו לנציג מוקד 103 או להשאיר פרטיו ונציג המוקד יחזור אליו בתום לא יותר מ-3 שעות.
3. הקלטת השיחות במוקד – חובה על החברה לתעד את כל שיחות הטלפון המגיעות למוקד הטלפוני באמצעות הקלטה, כולל שמירת ההקלטות לפרק זמן סביר לטובת התדיינות, ככל שתהיה
4. תיעוד קריאת מונה בעת הסרתו באמצעות צילום – במצבים בהם צרכן מבקש להסיר את המונה, מוטלת על חברת החשמל החובה לתעד את ביצוע החלפת המונה, לרבות באמצעות צילום של המונה שהוסר. בכך, ימנעו מחלוקות לגבי גובה הקריאה האחרונה, בטרם הסרת המונה.
5. שקיפות מידע לצרכנים – בדו"ח הצריכה השנתי המצורף לחשבון החשמל אחת לשנה יופיע מעתה מידע נוסף:
– פירוט כלל החוזים של הצרכן
– דיווח שנתי של דקות אי אספקת החשמל במקום מגוריו.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.