רשות ניירות ערך ורשות שוק ההון, ביטוח וחסכון חתמו על הסכם לשיתוף פעולה עם רשות ניירות ערך של קרואטיה

רשות ניירות ערך ורשות שוק ההון, ביטוח וחסכון חתמו יחד על מזכר הבנות לשיתוף פעולה עם רשות ניירות הערך הקרואטית (HANFA) לקידום תחום הפינטק (FinTech).
מזכר ההבנות נחתם על ידי היועץ הבכיר ליו"ר הרשות ומנהל המחלקה הבינלאומית ברשות ניירות ערך, עו"ד איל אופיר ועל ידי יו"ר הרשות על הפיקוח הפיננסי בקרואטיה, מר אנטה זיגמן.
המזכר מניח את העקרונות לשיתוף פעולה, ולחילופי מידע במטרה לעודד ולטפח חדשנות בענפי השירותים הפיננסיים. כמו כן, ההסכם יאפשר ליזמים להציע שירותים פיננסיים חדשניים בשווקים הפיננסיים המתאימים, תוך תמיכתן של שתי הרשויות והנגשת הרגולציה הנהוגה בתחום בשתי המדינות.
שתי הרשויות רואות חשיבות רבה בחתימה על הסכמי שיתוף פעולה עם רשויות מקבילות בעולם, במטרה להרחיב את שיתופי הפעולה, הידע והנגשת הרגולציה ליזמים שמעוניינים בשווקים חדשים בעולם. הסכמים אלו גם מחזקים את מעמדה של ישראל כמרכז FinTech מתקדם וחדשני. שיתופי פעולה אלו משרתים את טיוב הרגולציה בתחום מתפתח אשר מנגיש את העולם הפיננסי למשקיעים מהציבור בצורה אפקטיבית, תוך הוזלת העלויות הכרוכות בשירותים אלו. בהתאם לכך, ההסכם עם קרואטיה מתווסף להסכמים נוספים שנחתמו השנה עם ניו יורק, צרפת, שוויץ וההצטרפות לרשת הפינטק הבינלאומית – GFIN.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *