"שאפו": ברקת ומפקד המחוז נפגשו עם "גיבור היום"

מפקד מחוז ירושלים, ניצב יורם הלוי וראש עיריית ירושלים, מר ניר ברקת נפגשו זמן קצר לאחר הפיגוע עם האזרח והשוטרים שהשתלטו על המחבל שביצע את הפיגוע בתחנה המרכזית היום

מפקד מחוז ירושלים, ניצב יורם הלוי וראש עיריית ירושלים, מר ניר ברקת נפגשו זמן קצר לאחר הפיגוע עם האזרח והשוטרים שהשתלטו על המחבל שביצע את הפיגוע בתחנה המרכזית היום

זמן קצר לאחר פיגוע הדקירה שאירע בשעות הצהריים היום בכניסה לתחנה המרכזית בירושלים, נפגש מפקד מחוז ירושלים, ניצב יורם הלוי וראש עיריית ירושלים מר ניר ברקת עם האזרח והשוטרים שהשתלטו על המחבל.

מפקד מחוז ירושלים, ניצב יורם הלוי אמר בדבריו: "יש פה מנגנון מדהים של אוכלוסיה, של ציבור, של אזרחים, וזה מתחיל במאבטח, גיבור אמיתי, הראשון שרץ ומיד אחריו האזרח והשוטרים. כאן זה המקום היחידי בעולם, שכאשר יש אירוע אנשים לא בורחים, אלא רצים ומגיבים. והמאבטח הגיב תוך שניה, רץ ותפס המחבל, אחריו מגיע אזרח, ושניה אחרי זה מגיעים השוטרים. בסה"כ יש פה סוג של מנגנון שכל מרכיב בו הנו חלק ממערך הביטחון, כל אחד נותן את החלק שלו לביטחון הציבור, ויש לנו במה להתגאות בעיר הזאת בכל המובנים שלה.

ראש עיריית ירושלים, מר ניר ברקת: "זה המקום להגיד לכם 'שאפו', החתירה למגע, זה המפתח, להיות עירני. ראית משהו ורצת, עירנות אזרחית שקיימת בירושלים וכל הזמן העיניים פתוחות."

יוסף בן אמו, שהשתלט על המחבל: "בשלב ראשון חשבתי שמדובר בקטטה, שהבנתי שזה מחבל ישר קפצתי והפלתי אותו. אני רוצה לומר כל הכבוד לשוטרים, עשה לי אישית ממש טוב בלב שהשוטרים הגיעו תוך שניות. יש בירושלים שוטרים לתפארת."

השוטרים שהשתלטו על המחבל סיפרו כי: "בלי לחשוב פעמיים, תוך דקה הגענו לתחנה המרכזית והבחנו בפצוע ובמחבל, ומיד רצנו כדי להפסיק את העבירה, וידאנו שאין עליו כלי תקיפה ועצרנו אותו".

מפקד המחוז וראש עיריית ירושלים הודו ליוסף על אחריות אזרחית וגילוי אומץ לב שהביאו להשתלטות על המחבל ובכך סייע למנוע המשך פגיעה בחפים מפשע. הם העניקו ליוסף את סיכת משטרת מחוז ירושלים וסיכת עיריית ירושלים.

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

  1. "כל יהודי חרדי צריך לכאוב את כאב הקב"ה ואסור לו לשמוח בשמחת הציונים ומי ששמח בשמחת הציונים לא יזכה לראות בשמחה האמיתות בביאת משיח"

    "כל יהודי חרדי צריך לכאוב את כאב הקב"ה ואסור לו לשמוח בשמחת הציונים ומי ששמח בשמחת הציונים לא יזכה לראות בשמחה האמיתות בביאת המשיח"

    "כל יהודי חרדי צריך לכאוב את כאב הקב"ה |
    הגב
  2. עקב המציאות של דם יהודי נהיה הפקר ראוי לשים לב וזה משום שהתקיימו בנו דברי קדשם של חז"ל, שנאמרו במס' כתובות - ונשנו ונשלשו כידוע לממשיכי הקבלה והמסורת של תורתינו הק', אשר חכמי האמת והחסידים והקדושים קבלו עול מלכות זה עליהם, כאשר עמדו על סוד מלכות רביעית זאת (נצ"י ח"י) - ועל אי-שמירת שש השבועות 'שלא לעלות בחומה' 'שלא למרוד באומות העולם' 'שלא ידחקו את הקץ' ועוד... ואם לאו ח"ו אזי מתיר את בשרנו כצבאות וכאילות השדה. ורק אז בַּיּוֹם הַהוּא... וְהָיָה ד' לְמֶלֶךְ עַל כָּל הָאָרֶץ "בַּיּוֹם הַהוּא" יִהְיֶה ד' אֶחָד וּשְׁמוֹ אֶחָד. "גיבור היום"????????? שהשתלט על המחבל, הרי אסור להתגרות באומות!!! והנה פורקי עול תורה ומצות, רשעים ארורים, אפיקורסים, מסיונרים, משומדים, ציונים, = כופרים בד' ובתורתו, בתחפושת של 'אהבת הארץ' ו'אהבת האומה הישראלית' באו ברמאות ושקרים כלבן הארמי, וכהמן הרשע, בכוונה לעבור על שבועות הגלות הללו וליקח ממשלה קודם זמן של ביאת משיח צדקנו, ורימו לבות רוב בני ישראל לרעיון טמא וחולה זה, על כן באו עלינו צרות, מה שאמרו חכמינו ז"ל בפירוש שנעשו מופקרים כצבאות וכאילות השדה ר"ל, ואין פורעניות באה לעולם אלא בשביל הרשעים ואינה מתחלת אלא מן הצדיקים. ולמעשה: המציאות של דם יהודי נהיה הפקר, התחיל כשהתחילו להפקיר דם של בני ישיבה ע"י חידוש גזירת גיוס השמד והזימה!!!!!!!!!! ואכמ"ל. על התגרות באומות הינה אחת משלוש השבועות שהשביע הקדוש ברוך הוא את בני ישראל בצאתם לגלות. העונש על עבירה על השבועה זו מפורש בגמרא - הנני מתיר את בשרכם כצבאות וכחיות השדה. ישנו לימוד בגמרא מתוך שיר השירים על איסור התגרות בגויים. הלימוד נובע משלושה פסוקים שונים בהם נאמר "השבעתי אתכן בנות ירושלים... אם תעירו ואם תעוררו את האהבה עד שתחפץ" (פרק ב´ז, ג´ ה´, וח' ד) לגבי שלושת שבועות אלו נאמר בסוף משכת כתובות (קיא) "ג´ שבועות הללו למה? אחת שלא יעלו ישראל בחומה, ואחת שהשביע הקב"ה את ישראל שלא ימרדו באומות העולם, ואחת שהשביע הקב"ה את העובדי כוכבים שלא ישתעבדו בהן בישראל יותר מדי". יוצא לפי מדרש זה שהקב"ה השביע את ישראל בשני עניינים: אחד שלא לעלות בחומה כלומר לא לדחוק את הקץ. והשני שלא למרוד באומות העולם. למשל הרב יוסף שלום אלישיב‏ ז"ל טען שהעליה להר הבית נחשבת להתגרות באומות העולם. מדי דברי בו זכור אזכור עוד, מה שראיתי בשם הבעש״ט זי״ע, שקודם ביאת משיח תהיה השפעה גדולה בעולם, ויתעשרו אחב"י ויתרגלו א"ע להוצאות מרובים בהנהגת ביתם, וישליכו מדת ההסתפקות מעט מעט, ואח״כ ובואו שנים רעות וחוסר ודחקות פרנסה, ועניות גדול בעולם, וכבר לא יהיו רגילים במדת ההסתפקות, וצרכי עם ישראל יהיו מרובים, ולא יהיה להם מקור לפרנסה כפי הצטרכותם, וזאת יהיה חבלי משיח. וְאח"כ והָיָה ד' לְמֶלֶךְ עַל כָּל הָאָרֶץ בַּיּוֹם הַהוּא יִהְיֶה ד' אֶחָד וּשְׁמוֹ אֶחָד. בקרוב ממש!!!

    עקב המציאות של דם יהודי נהיה הפקר ראוי לשים לב וזה משום שהתקיימו בנו דברי קדשם של חז"ל, שנאמרו במס' כתובות – ונשנו ונשלשו כידוע לממשיכי הקבלה והמסורת של תורתינו הק', אשר חכמי האמת והחסידים והקדושים קבלו עול מלכות זה עליהם, כאשר עמדו על סוד מלכות רביעית זאת (נצ"י ח"י) – ועל אי-שמירת שש השבועות 'שלא לעלות בחומה' 'שלא למרוד באומות העולם' 'שלא ידחקו את הקץ' ועוד… ואם לאו ח"ו אזי מתיר את בשרנו כצבאות וכאילות השדה. ורק אז בַּיּוֹם הַהוּא… וְהָיָה ד' לְמֶלֶךְ עַל כָּל הָאָרֶץ "בַּיּוֹם הַהוּא" יִהְיֶה ד' אֶחָד וּשְׁמוֹ אֶחָד. "גיבור היום"????????? שהשתלט על המחבל, הרי אסור להתגרות באומות!!!

    והנה פורקי עול תורה ומצות, רשעים ארורים, אפיקורסים, מסיונרים, משומדים, ציונים, = כופרים בד' ובתורתו, בתחפושת של 'אהבת הארץ' ו'אהבת האומה הישראלית' באו ברמאות ושקרים כלבן הארמי, וכהמן הרשע, בכוונה לעבור על שבועות הגלות הללו וליקח ממשלה קודם זמן של ביאת משיח צדקנו, ורימו לבות רוב בני ישראל לרעיון טמא וחולה זה, על כן באו עלינו צרות, מה שאמרו חכמינו ז"ל בפירוש שנעשו מופקרים כצבאות וכאילות השדה ר"ל, ואין פורעניות באה לעולם אלא בשביל הרשעים ואינה מתחלת אלא מן הצדיקים. ולמעשה: המציאות של דם יהודי נהיה הפקר, התחיל כשהתחילו להפקיר דם של בני ישיבה ע"י חידוש גזירת גיוס השמד והזימה!!!!!!!!!! ואכמ"ל.

    על התגרות באומות הינה אחת משלוש השבועות שהשביע הקדוש ברוך הוא את בני ישראל בצאתם לגלות. העונש על עבירה על השבועה זו מפורש בגמרא – הנני מתיר את בשרכם כצבאות וכחיות השדה. ישנו לימוד בגמרא מתוך שיר השירים על איסור התגרות בגויים. הלימוד נובע משלושה פסוקים שונים בהם נאמר "השבעתי אתכן בנות ירושלים… אם תעירו ואם תעוררו את האהבה עד שתחפץ" (פרק ב´ז, ג´ ה´, וח' ד) לגבי שלושת שבועות אלו נאמר בסוף משכת כתובות (קיא) "ג´ שבועות הללו למה? אחת שלא יעלו ישראל בחומה, ואחת שהשביע הקב"ה את ישראל שלא ימרדו באומות העולם, ואחת שהשביע הקב"ה את העובדי כוכבים שלא ישתעבדו בהן בישראל יותר מדי". יוצא לפי מדרש זה שהקב"ה השביע את ישראל בשני עניינים: אחד שלא לעלות בחומה כלומר לא לדחוק את הקץ. והשני שלא למרוד באומות העולם. למשל הרב יוסף שלום אלישיב‏ ז"ל טען שהעליה להר הבית נחשבת להתגרות באומות העולם.

    מדי דברי בו זכור אזכור עוד, מה שראיתי בשם הבעש״ט זי״ע, שקודם ביאת משיח תהיה השפעה גדולה בעולם, ויתעשרו אחב"י ויתרגלו א"ע להוצאות מרובים בהנהגת ביתם, וישליכו מדת ההסתפקות מעט מעט, ואח״כ ובואו שנים רעות וחוסר ודחקות פרנסה, ועניות גדול בעולם, וכבר לא יהיו רגילים במדת ההסתפקות, וצרכי עם ישראל יהיו מרובים, ולא יהיה להם מקור לפרנסה כפי הצטרכותם, וזאת יהיה חבלי משיח. וְאח"כ והָיָה ד' לְמֶלֶךְ עַל כָּל הָאָרֶץ בַּיּוֹם הַהוּא יִהְיֶה ד' אֶחָד וּשְׁמוֹ אֶחָד. בקרוב ממש!!!

    והָיָה ד' לְמֶלֶךְ עַל כָּל הָאָרֶץ בַּיּוֹם הַהוּא יִהְיֶה ד' אֶחָד וּשְׁמוֹ אֶחָד. בקרוב ממש!!! |
    הגב