שוברים שגרה – כדי לשמור על בריאותינו

פעילות גופנית היא דבר רצוי ונחוץ כדי לשמור על בריאותינו. שגרה בפעילות ובאימון הגופני מומלצת, אך לעתים החזרה על אותן פעילויות שוחקת ומשעממת.

כדי לשמור על המסלול הקבוע וגם על אורח החיים הבריא, כדאי לדאוג לגיוון ולעניין שיצור מוטיבציה והמשך באימון הגופני.

את הטיפים לשבירת השגרה אספנו ממאמנים בתחום הכושר הגופני והם יעילים כדי להתמודד עם השגרה השוחקת:

  • גיוון –  פשוט ונכון, כדי להתמודד עם שגרה משעממת, תגרמו לשינוי. כל שינוי יוסיף עניין וכל קושי חדש יגרום להתאמץ יותר וייתן אתגר לגוף. הוא יכול להתבטאות במסלול אחר או שיטת אימון חדשה, השינוי יפעיל שרירים אחרים ויתרום לשיפור הכושר הגופני.
  • אתגר – להגדיר לעצמינו יעד מאתגר בהתאם ליכולות שלנו. מהירות מעט גבוהה יותר על ההליכון, מספר דקות רב יותר, מרחק ריצה ארוך יותר וכדומה. השאיפה כדי להשיג את המטרה תאתגר אתכם ותפיח בכם כוחות מחודשים ועניין חדש באימון השגרתי.
  • מעקב – מעקב אחרי מדדים בריאותיים, יהיה יעיל מאוד כדי לעודד ולתמוך בתהליך. כאשר נבדוק את המשקל, לחץ הדם או אחוזי השומן התהליך כולו יהפוך למוחשי יותר והרצון לשמור על ההישגים ולשפר אותם יהיו סיבה מצוינת כדי להתמיד בשגרה.
  • מאמן אישי – קופות שונות מציעות מאמן/ת אישי במחיר נמוך, כאשר יש מאמן שמלווה את הקושי, מתקן שגיאות, מדריך בדרך הנכונה ומעודד הדרך להצלחה פשוטה יותר.
  • חידוש – מדי פעם ובפרט כאשר השגרה מתחזקת, קנו לעצמיכם מכשיר, פריט ביגוד ספורטיבי או ציוד עזר חדש, הדבר נותן הרגשת חידוש ורענון והרצון לנסות אותו וליהנות ממנו יוסיפו להנאה.
  • שוברים שגרה – מדי פעם, פרגנו לעצמכם יום אימונים קצר יותר. זה יעניק אנרגיות חדשות ומוטיבציה.

אז שיהיה בהצלחה, ואל תשכחו לחזור לשגרה ולהעריך את החשיבות שבפעילות הגופנית לבריאות הגוף.

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.