שטרסלר המציא בנים לשר ועקנין: "שיתנצל"

העיתונאי נחמיה שטרסלר ‏פרסם הבוקר בהארץ טור ארסי נגד הציבור החרדי ובתוכו דברי כזב ושקר על בניו של השר ועקנין שלא עשו שירות לאומי. לשכת השר: "לשר אין בנים, והוא עשה שירות לאומי"

העיתונאי נחמיה שטרסלר ‏פרסם הבוקר בהארץ טור ארסי נגד הציבור החרדי ובתוכו דברי כזב ושקר על "בניו" של השר ועקנין שלא עשו שירות לאומי, את המאמר כתב למרות שבמציאות לשר אין בנים, והוא בעצמו עשה שירות לאומי  – וזאת בניגוד לנכתב.

מלשכת השר ועקנין נמסר בתגובה להשתלחות נוספת של כתב עיתון הארץ נגד הציבור הדתי החרדי והמאמין: "סגנון הכתבה שפורסמה היום תחת הכותרת "המשתמט" הינה מוטה ואנטי דתית וחרדית וזורה חול בעיני הציבור. זאת פעם נוספת שכתב הארץ נחמיה שטסלר מרשה לעצמו להכפיש ואף לא לדייק בעובדות .

זאת פעם שניה שהכתב מכפיש את השר יצחק וקנין מש"ס באופן אישי, כאשר הוא חוטא לעובדות, מבלי לבדוק את הפרטים בטרם פירסומם לקהל קוראיו.

בלשכת השר עקצו את שטרסלר וכתבו כי "בעוד שהעיתון פרסם כי בניו של השר לשירותי דת יצחק וקנין מש"ס "משתמטים" הרי שלא,
לשר יצחק וקנין אין כלל בנים! הכתב אף שכח לציין כי השר יצחק וקנין אף שירת שירות סדיר מלא בצה"ל ואף שירת בקבע בין השנים 1977-1982.

"פרסום שלילי זה שאינו מדייק בעובדות, מחזק את המגמה של הכפשת והטיה כנגד ציבורים שלמים במדינה בלי כל ביסוס", נכתב בהודעת השר.

לשכת השר מצפה מעיתון הארץ לפרסם מודעת התנצלות במקום ראשי, על שירבוב שמו של השר בכתבה בצורה לא מחמיאה".

 

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. המארוראקים סרטן עולמי

    אין דבר כזה מארוקאקי יהודי.

    ועקנין הזה שר? איכסה,כמה מארוקקים סרטן בממשלת ה*ונות |
    הגב