שיא חדש בכניסות תיירים לחודש דצמבר: 358 אלף – עליה של 10% לעומת דצמבר שעבר

שר התיירות, יריב לוין: "כפי שצפינו שנת 2019 מסתיימת עם שיא חדש בכניסת תיירים לישראל, ובעקבות כך גם שיא של כ-22 מיליארד ש"ח בהכנסות מתיירות למשק. אנחנו ממשיכים לבסס את ענף התיירות הנכנסת בזכות מהלכי שיווק וקמפיינים חדשניים, ומסכמים את חודש דצמבר השנה עם עליה של 10% בכניסות תיירים לעומת דצמבר שעבר. הצמיחה בתיירות התחוללה הודות לתקציב שיווק מוגבר בשנים האחרונות, ואנחנו מקווים שלמרות הקיצוץ התקציבי ב-2020, נצליח לשמור על ההישגים האדירים אליהם הגענו".

מנכ"ל משרד התיירות, אמיר הלוי: "שנת 2019 שברה את שיאי התיירות הנכנסת לישראל עם מספר שיא של 4.55 מיליון תיירים. ההישג של 5 מיליון נמצא בהישג יד אבל אנחנו חוששים שהמומנטום שהשגנו בעבודת שיווק ממוקדת שהוכיחה את עצמה לא יימשך באותה העוצמה בשל הקיצוץ המשמעותי בתקציב. עם זאת משרד התיירות ממשיך לעבוד במטרה לפתח מותגי תיירות נוספים שימשכו לישראל קהלים נוספים – בראשם הנגב והמדבר ובהמשך גם הגליל. אני מודה לעובדי משרד התיירות, לצוות שלנו בלפ"מ וליועצים שליוו אותנו בדרך לשבירת השיאים בתיירות גם בשנה הזו".

נתוני כניסות התיירים לישראל בחודש דצמבר ממשיכים את שבירת שיאי התיירות עם 358.3 אלף כניסות – עליה של 10% ביחס לדצמבר 2018 ושיא לחודשי דצמבר.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *