שידור חי: ההבטחה של פוטין ליפה יששכר

לפני זמן קצר, יפה יששכר נפגשה עם עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין ועם ראש הממשלה בנימין נתניהו – בתקווה לשמוע את השורה על שחרור בתה. יששכר הגיעה למעון ראש הממשלה כשהיא מלווה בבני המשפחה

לפני זמן קצר, יפה יששכר נפגשה עם עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין ועם ראש הממשלה בנימין נתניהו – בתקווה לשמוע את השורה על שחרור בתה. יששכר הגיעה למעון ראש הממשלה כשהיא מלווה בבני המשפחה.

בהצהרות לתקשורת אמר נתניהו: "סיימנו עכשיו פגישת עבודה מצוינת בין הנשיא פוטין לביני, בסופה הנשיא פוטין ביקש להביא את יפה אמה של נעמה יששכר, הייתה לנו פגישה מרגשת". נתניהו הודה לפוטין ואמר: "אני מאוד מודה לך על המחווה המרגשת הזאת".

פוטין השיב לנתניהו והתייחס לשחרורה של נעמה: "עמיתיי הנכבדים, אכן נפגשתי עכשיו עם אימה של נעמה, לי ברור שנעמה היא ממשפחה טובה והגונה. ידועה לי עמדתו של ראש הממשלה, כל זה ללא ספק יילקח בחשבון בזמן קבלת ההחלטה". פוטים הבטיח עוד: "היום ממלאת מקום זכויות האדם ברוסיה תבקר את נעמה. אני מבין שהאם דואגת מאוד לבתה – ואני אומר – הכל יהיה בסדר".

גורמים בלשכת רה"מ מסרו: ההתקדמות המשמעותית התאפשרה בזכות היחסים הקרובים והאישיים בין ראש הממשלה נתניהו לנשיא פוטין. ראש הממשלה שוחח עם הנשיא בנושא כ-7 פעמים. זוהי הפגישה ה-14 שמקיימים המנהיגים מאז ספטמבר 2015

יפה יששכר אמרה בדמעות לפני הפגישה: "אני מתוחה, מתרגשת, אופטימית, אני אומרת לעצמי שזהו – המסע מאחורינו, של נעמה, שלי, של המשפחה. אני באמת כל כך מקווה שאני אשמע היום מהנשיא משהו טוב, שהוא מחזיר לי את הבת הביתה לישראל, למדינה שלה, לחיים שלה, לעתיד שלה. יש לי כל מיני דברים להגיד לו, אבל זה ייצא מהלב שלי אליו. זה באמת קשה לעכל שאני, האדם הפשוט, הישראלית, הולכת לפגוש את הנשיא במעמד הזה, קשה להכיל את זה".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *