נאום ההסתה של יאיר לפיד: "אשים סוף לכפיה החרדית"

בכנס פתיחת קמפיין הבחירות של יש עתיד בראשון לציון תקף לפיד את נתניהו: "מדינה עם אתגרים מורכבים לא יכולה להרשות לעצמה ראש ממשלה עם עצבים רופפים. הוא השתלח בשלטון החוק בשידור חי כאחרון העבריינים", אמר לפיד. צפו

בשעה זו נואם יאיר לפיד בכנס פתיחת קמפיין הבחירות של יש עתיד שמתקיים בראשון לציון .

בדבריו אמר לפיד:"אתמול קיבלנו הוכחה סופית למה חשוד בעבירות פליליות חמורות לא יכול להיות ראש ממשלה. זו לא היתה הודעה דרמטית, זו היתה הודעה היסטרית".

צפו בשידור החוזר מכנס פתיחת קמפיין הבחירות של יש עתיד>>

אתמול קיבלנו הוכחה סופית למה חשוד בעבירות פליליות חמורות לא יכול להיות ראש ממשלה. זו לא היתה הודעה דרמטית, זו היתה הודעה היסטרית. הצטרפו לשידור החי מכנס פתיחת קמפיין הבחירות של יש עתיד>>

פורסם על ידי ‏Yair Lapid – יאיר לפיד‏ ב- יום שלישי, 8 בינואר 2019

לפיד מנה שורה של הבטחות ולא שכח להסית נגד החרדים. "אני יכול להכנס מחר בבוקר למשרד רה״מ ולהתחיל לעבוד. להוריד את הפקקים. לקצר את התורים במיון. להחזיר את ההרתעה מול החמאס בעזה. ללכת לועידה איזורית ולהתחיל את ההיפרדות מהפלשתינים. לשים סוף לכפיה החרדית. נבטל את חוק המרכולים, נחזיר את חוק הגיוס, נחזיר את לימודי המתמטיקה והאנגלית.

אני מכיר את ביבי המון שנים, הוא קורס תחת הלחץ. מדינה עם אתגרים מורכבים לא יכולה להרשות לעצמה ראש ממשלה עם עצבים רופפים. הוא השתלח בשלטון החוק בשידור חי כאחרון העבריינים", אמר לפיד. כשנכנס לאולם קראו הנוכחים 'הו אה מי זה? בא ראש הממשלה הבא'..

בסביבת סגן שר הבריאות יעקב ליצמן מגיבים לנאום ההסתה של יאיר לפיד: אזרחי ישראל לא יקבלו הטפות מהפוליטקאי המזגזג ביותר, שעסוק בלהשכיח את היותו שר אוצר מהכושלים שידעה ישראל.
רק אתמול הצלחנו לתקן עוול נוסף שעשו לפיד וגרמן, שביטלו בשרירות הרחבת טיפולי שיניים לילדי ישראל ואנחנו החזרנו להם את זה.
היום כולם כבר יודעים את מה שליצמן אמר מהרגע הראשון: לפיד לא השתנה ונשאר אותו דבר, איש של שנאה ומדון, שמבסס את ערכי מפלגתו על הסתה ושקרים.

מהליכוד נמסר בתגובה לדברי לפיד: ההודעה של לפיד תהיה דרמטית רק אם הוא יגלה סוף סוף לציבור בביתו של איזה איש עסקים הוא קיים את עשרות הפגישות הסודיות שלו עם נוני מוזס, כשהוא נתן לו את החוק לסגירת ״ישראל היום״ וקיבל סיקור אוהד בידיעות אחרונות ו-ynet.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. לא שמעתי שום דבר על החרדים

    צפיתי בסרטון הקצר, ולא היה דבר וחצי דבר על חרדים, רק דברים על נתניהו, והוא צודק ב100% (חוץ מזה שהוא טוען שהוא מתאים להחליפו וזה ודאי לא נכון)

    דוד |
    הגב