שידור חי: מרן הגר"ח קנייבסקי בעצרת ענק בבאר שבע

אלפים משתתפים כעת בכנסת של יהדות התורה בבאר שבע, בהשתתפות מרן הגר"ח קנייבסקי שליט"א – הצטרפו לשידור החי

אלפים משתתפים כעת בכנסת של יהדות התורה בבאר שבע, בהשתתפות מרן הגר"ח קנייבסקי שליט"א, כעת הגיע מרן לכנס ההיסטורי. למעלה מחמש עשרה אלף איש במקום.

לאורו • מסע היסטורי של מרן שר התורה שליט"א לבאר שבע • לביצור חומות הדת והיהדות

הדרום כמדורת אשרבבות אנשים, חרדים וחילונים, אשכנזים וספרדיים, ממלאים את רחובות באר שבע במעמד היסטורי בראשות מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי למען רשימת יהדות התורה.בשיאו של המעמד: ברכת מרן הגר"ח לתושבי הדרום שיצביעו ג – צפו במעמד ההיסטורי בשידור חי

פורסם על ידי ‏יהדות התורה‏ ב- יום חמישי, 4 באפריל 2019

חבר הכנסת הרב אורי מקלב אמר בכנס בבאר שבע "רוח סערה וטלטלה גדולה יש בארץ ישראל, כל אחד ואחד צריך לתפוס בספינה בקרבניטים בגדולי הדור, יש ניסיון כל הזמן לפגוע בזהות שלנו, לפגוע בדברים שלנו פשוט – על הסכנות הרוחניות והסכנות הגשמיות שיש לנו, שר התורה הטריח עצמו עד טבריה, ששם הפסדנו בגלל השאננות בגלל אמירות שיהיה בסדר. כאן בבאר שבע ברוך השם הנסיבות הפוכות – להמשיך את ההצלחה ואי"ה נעשה ונצליח".

חבר הכנסת הרב יעקב אשר בכנס ההיסטורי בבאר שבע מעלה את זכרם של ראשי הישיבות שהפריחו את השממה הרוחנית בנגב, הגר"י מאיר זצ"ל והגרש"ד פינקוס זצ"ל. "בפתק גימל אנחנו אומרים שאנו רוצים שההנהגה בארץ ישראל תהיה הנהגה של תורה. לכן מרן הטריח עצמו. וביום שלישי נזכה לקידוש השם גדול".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *