שיעור ההצבעה עולה – נתניהו: הערבים יגיעו ל-15 מנדטים

דאגה גדולה במפלגות החרדיות: שיעור ההצבעה נכון ל-12:00 – 26.8%; עלייה של 2% לעומת אפריל . ראש הממשלה התריע בישיבת חירום בליכוד כי הערבים יגיעו ל-15 מנדטים.

דאגה גדולה במפלגות החרדיות: שיעור ההצבעה נכון ל-12:00 – 26.8%; עלייה של 2% לעומת אפריל . ראש הממשלה התריע בישיבת חירום בליכוד כי הערבים יגיעו ל-15 מנדטים.

לאור עליית אחוזי ההצבעה סגן השר מאיר פרוש במטה באלעד מתריע מפני עליית ממשלת השמאל: "לא מדובר באיומי סרק, נתוני ההצבעה מראים שהציבור הכללי יוצא לבחור בגדול", אמר פרוש.

לדברי פרוש, "מה שאומר שאסור לנו לוותר אפילו על קול אחד. חייבים למצות את מקסימום ההצבעה החרדית – כל אחד מחויב בחובת השעה לעשות ככל אשר יוכל ולהגיע לעוד ועוד אנשים וקהלים שיש להם פוטנציאל להצביע ליהדות התורה".

ח"כ טסלר בסיור במטה נתניה קרית צאנז:אנחנו רואים אחוזי הצבעה גבוהים יותר מהבחירות הקודמות, זה נתון מדאיג לציבור החרדי, אנחנו בסכנת קיום! חייבים להתעשת ולצאת כעת להצביע כפי שהורו גדולי ישראל ולהרבות כבוד שמיים ולא שיהיה חלילה חילול השם.
בעיר כמו נתניה שהיא עיר מעורבת חשוב מאוד שהציבור שלנו יצא להצביע מהר ולהגיע למאה אחוז הצבעה כדי שנוכל להתמקד בהבאת קולות משאר המגזרים עבור ג'

 

ראה"מ נתניהו אמר: ‏התקשורת מדווחת שאחוזי ההצבעה גבוהים מכל הזמנים. היא לא מדווחת על כך שאחוזי ההצבעה הגבוהים הם במעוזי השמאל! אחוזי ההצבעה במעוזי הימין – נמוכים מאי פעם! מצביעי מחל – צאו להצביע עכשיו או שנקבל ממשלת שמאל עם המפלגות הערביות.

 

יאיר לפיד: ‏ערכנו עכשיו בקוקפיט שיחת חירום. נתוני ההצבעה נמוכים מאוד ואם זה יימשך ככה אנחנו הולכים להפסיד. ביבי מנצח ככה כל פעם. הוא משקר כל היום והתומכים שלו יוצאים להצביע באחוזים מטורפים. הוחלט על צעדי חירום ופריסה מחודשת של הכוחות בשטח ופעולות המרצה בהולות.

 

 

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *