"שיקצע": השוטרות פינו בכוח את מפגיני 'העדה' • צפו

300 חרדים מחוגי העדה החרדית מנסים לשבש את חפירות הקברים באתר עבודות בבית שמש. צפו בתיעוד

אל אתר עבודות בכביש 38 סמוך לבית שמש, הגיעו כ 300 חרדים מחוגי העדה החרדית שמנסים לשבש את חפירות הקברים.

שוטרים שהגיעו למקום פועלים בנחישות להשבת הסדר הציבורי והרחקתם של מפרי הסדר, ובתוך כך עצרו עד עתה 5 עצורים.

במשטרה לא חסכו במאמצים והביאו לאתר שוטרות שיסייעו להם בפינוי המפגינים.

צילום: דוד פ וחברי קבוצת מחאת החרדים הקיצונים


6 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

  1. כדי לחיות באושר צריך לחיות ביושר, ומי שחי בשקר משלם על כך ביוקר.

    כדי לחיות באושר צריך לחיות ביושר, ומי שחי בשקר משלם על כך ביוקר.
    .

    כדי לחיות באושר צריך לחיות ביושר, ומי שחי בשקר משלם על כך ביוקר. |
    הגב
  2. חייבים להמשיך למחות נגד הרשע בא"י. העולם שאנחנו חיים בו הוא סדום ועמורה, יש עבודה זרה שמד ופריצות כמו שהיתה במצרים. כל הרשעים שחיו אי פעם, ירדו היום בגלגול ושולטים כיום על הממשלות, הטכנולוגיה, התקשורת וכו' ובכך נראה בעצם כאילוי שהם שולטים על כל העולם. ה מ ש ך פה בפנים. יש יהודיים בנינו שהם אכזריים, שאין להם לב ליהודים אחרים. אין להם לב להקב"ה. יש יהודים שהם לא כ"כ מאמינים בקב"ה, שמעדיפים את העבודה זרה של הרשעים. הם מעדיפים את ההנאה הגופנית על פני ההנאה הרוחנית שהיא ההנאה האמיתית, אבל אין להם סבלנות, הם רוצים את ההנאה המידית.

    חייבים להמשיך למחות נגד הרשע בא"י. העולם שאנחנו חיים בו הוא סדום ועמורה, יש עבודה זרה שמד ופריצות כמו שהיתה במצרים. כל הרשעים שחיו אי פעם, ירדו היום בגלגול ושולטים כיום על הממשלות, הטכנולוגיה, התקשורת וכו' ובכך נראה בעצם כאילוי שהם שולטים על כל העולם.

    אבל זה לא יעזור להם כי בסופו של דבר, הקב"ה ברא את העולם הזה אך
    ורק בשביל היהודים החרדים, המקיימים מצות התורה הק', בשביל הנשמה היהודית שתתפתח, ותעלה ותגיע לרמה כל כך גבוה על מנת שתוכל לעבור לשלב הבא של הבריאה, והשלב הבא של הבריאה זה להיות כל הזמן עובדי ד', עבדי ד', משרתים של ד', וזו תהיה השמחה הכי הכי גדולה שיש. אבל עד שנגיע לזה, זה לא יהיה פשוט כלל, נצטרך לעבור את המלחמה במסירת נפש של ממש.

    יש יהודיים בנינו שהם אכזריים, שאין להם לב ליהודים אחרים. אין להם ללהקב"ה. יש יהודים שהם לא כ"כ מאמינים בקב"ה, שמעדיפים את העבודה זרה של הרשעים. הם מעדיפים את ההנאה הגופנית על פני ההנאה הרוחנית שהיא ההנאה האמיתית, אבל אין להם סבלנות, הם רוצים את ההנאה המידית.

    הבעיה היא שהגוף יכול להנות רק עד גבול מסוים, אחר-כך הבן אדם מתעייף או נרדם או מקבל כאב בטן אם הוא אכל יותר מדי, אבל לא משנה מה, לא משנה איזה הנאה הוא רודף. וכסף… מי שאוהב כסף , כמה כסף שיהיה לו, אין לו אף פעם הנאה מהכסף הזה. "אֹהֵב כֶּסֶף לֹא יִשְׂבַּע כֶּסֶף" אמנם גם ליהודים יש את אותם רצונות, אבל לנו יש תורה המלמדת אותנו את הגבולות מה מותר ומה אסור.

    היו יהודים שאמרו עם כל הלב 'נעשה ונשמע' אז הנשמות האלה הן נצחיות, אין מה לומר וזה, נצחיות וגם אם הם רחוקים, ד' יסחוב אותם בחזרה לאמת. וכמו שידוע שני שליש מהעולם יחרב, חלק אחד לגמרי, חלק אחד פחות או יותר לגמרי, וחלק אחד לא יחרב, וחלק הזה נמצאת בארץ ישראל. היהודים שנשארו בחוץ לארץ גם יגיעו בחלקם. אבל רק אלה שהם באמת יהודים, שבאמת לא רודפים אחרי העגל הזהב. אלה שמוחים על כל דבר אסור נגד התורה, אלה שיש להם נשמה ממש יהודית, שמבינים שעגל הזהב זה שקר גמור, ובחיים יש משהוא הרבה יותר אמיתי ממה שרואים עם העיניים הפשוטים.

    אבל אנחנו חייבים לדעת שהחיים אצל רוב היהודים ואפי' אצל החרדים לא בדיוק אידישקייט אמיתי [יהדות אמיתי] ובארץ וכל בכל העולם הנשים לבושות לא בצניעות, ממש לא צנועות, עם פאות ארוכות משער אמיתי, עם שמלות צמודות לא צנועות כלל וכלל וקצרות, עם איפור, ואפילו יש איפור לשלש שנים שלא יורד וזה אסור, אסור. אומנם יש כאלה שמתירים את זה, איך? אבל הכל התבלבל.

    הרבה גברים חרדים הולכים עם בגדים צמודים, חליפות קצרות אי איפשר
    אפילו לכפתר אותן, פאות קטנות אחרי האוזן, ללא -זקן לרוב על-פי דרישתה
    של הכלה… מדברים חפשי בשעת התפלה, וזה לא בסדר, וזו ירידה גדולה מאוד. וגם בארץ ישראל היצר הרע נכנס בין החרדים – הגשמיות, החוסר הבנה, חוסר
    העומק, השטחיות והרצון להיות ממש כמו החילונים אבל עם כיפות, זקנים וכו'.
    אבל זה לא יחזיק מעמד …

    ועכשיו בקרוב לפני ביאת המשיח, כל אחד יצטרך לבחור באיזה צד הוא נמצא, בצד של הקב"ה או לא, אם הוא הולך לכיוון הקב"ה או לא, אם הוא הולך לכיוון האמת או לכיוון שקר, אי אפשר יהיה להיות בשני הצדדים. אלה שהולכים לכיוון השקר יעלמו, אלה שבוחרים בשקר יעלמו, ואלה שבוחרים להיות עם ד' ממש לגמרי, עוזבים כל הגשמיות המיותרת ואת כל השטויות והולכים לכיוון הקדושה וניצה עות – אלה ינצלו ויזכו לקבל פני משיח בקרוב.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  3. מכתב אש קודש מאת מרן פאר הדור הגה"צ המקובל רבי יעקב מאיר שכטר שליט"א

    מכתב אש קודש מאת מרן פאר הדור הגה"צ המקובל רבי יעקב מאיר שכטר שליט"א. עת צרה היא ליעקב כאשר מתרחש כאן בארה"ק ע"י אנשי הערב רב מסע של עקירת הדת, ויומם ולילה לא ישבותו ויושבים וזוממים ומתכננים כיצד לעקור תורה מישראל באמצעות הרשעים שנטפלו לצעירי בחורי ישראל בגזירת הגיוס להעביר את ישראל על דעתם ועל דעת קונם

    ולאחרונה החלו גם בנורא מכל לפעול ולהפעיל להכניס שינויים בגיוס בנות ישראל בפגיעות חמורות בהסדר הפטור שהיה נהוג מקדמת דנא, והיא גזירה קורעת כל לב שאחריתה מי ישורנה

    הן על כל אלה הנני מצטרף בזה לקריאת גדולי הדור מרנן ורבנן שליט"א שהכריזו על יום תפילה ושוועה עולמי ביום שהוא יום מסוגל לקבלת התפילות שיתקבצו בבתי כנסיות ובבתי מדרשות לזעוק אל ד' שיקרע גזר דיננו, ובפרט הגזירות הנוראות הנ"ל של גיוס בנים ובנות ה"י

    והן ק-ל כביר לא ימאס תפילת רבים המשוועים לישועה למען תורתנו הקדושה ולמען קדושת בננו ובנותנו, וגם לרבות להתפלל על ישועות עולמים שמכל צרותנו יגאלנו בחודש שהישועות בו מקיפות ובניסן נגאלו ובניסן עתידים להגאל במהרה ובקרוב. וְתֶחֱזֶינָה עֵינֵינוּ בְּשׁוּבְךָ לְצִיּוֹן בְּרַחֲמִים. וְשָׁם נַעֲבָדְךָ בְּיִרְאָה כִּימֵי עוֹלָם וּכְשָׁנִים קַדְמוֹנִיּוֹת

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  4. הלכות נחוצות למצב...................... כנסו .... ... . . . להלכה כתב הרשב"א (שו"ת הרשב"א סין תקפ"ז) והחוות יאיר (סימן ע"ג) שיחוד של איש ואישה הוא מדאורייתא. יש להעיר, שלהלכה אנו פוסקים שיחוד עם אשה נידה גם הוי דאורייתא. וכיוון שכל הנשים מעל גיל שתים עשרה בחזקת נידה, הרי שניתן לסכם: ייחוד עם ילדה מגיל שלוש ועד גיל שתים עשרה הוא מדרבנן, אך יחוד עם אישה מעל גיל שתים עשרה הוא איסור תורה ממש!

    ללא קשר קצת הלכות יחוד:

    שאלה:- יחוד ברכב – CAR – מותר לי להיות לבד עם אשה ברכב?
    ברצוני לדעת בבקשה האם נסיעה באוטו עם אישה נקרא יחוד? מה הדין במידה ובני זוג צריכים להיפגש? האם ראוי לבוא לפגישה לבד או לקחת את בת הזוג ברכב? האם זה משנה אם מדובר ביום או בלילה? האם ייחוד במכונית זה איסור או שמא יש מי שמתיר זאת? האם מותר לנסוע בכביש מהיר שחלק ממנו מבודד? חשוב לי לקבל תשובות לשאלות האלה, זה מטריד אותי.

    תשובה: אין מן הראוי שבחור ירא שמים יהיה לבד עם אשה / נערה / ילדה ברכב, לא משנה אם מדובר ביום או בלילה ולא משנה אם מדובר באשה \ נערה שהוא מכיר או לא , אדם ירא שמים יזהר בזה מאוד, כידוע שיש בזה הרבה מכשולות ר"ל, ואכה"ל.

    אם מדובר בפגישת היכרות, יש להקפיד על הכללים הבאים:
    א. שהנהג יישאר במקומו והמשודכת תשב במושב האחורי.
    ב. שתהיה הפגישה באור יום ולא בלילה (בלילה זו לא צניעות לשבת לבד ברכב, זה חמור ביותר)
    ג. עליכם להיות במקום שבו אתם נראים היטב לעוברים ושבים (בפרהסיא ולא בסתר!!!!!!)
    ד. להשאיר את האור דולק ברכב ולא להיות ברכב בלילה או בחושך.

    בדיעבד אם בחור יוצא עם נערה למטרת היכרות , ראוי שכל אחד יבוא לפגישה באופן עצמי, זו הצורה הצנועה ביותר להיפגש. ונערה צנועה, יראת שמים, השומרת על כבודה וצניעותה לעולם ועד לא תעלה לרכב של בחור צעיר לבדה, בטח ובטח שלא בלילה, מעבר לדרכי צניעות אי אפשר לדעת באיזה בחור מדובר ולמרות שמעיקר הדין יהיה מי שיתיר זאת, נערה יראת שמים ובחור ירא שמים לא יעשו כן משום צניעות.

    אולם, בדיעבד שבדיעבד היות ובדור שלנו יש אנשים (חלשים בקדושה) הנוהגים להגיע למצבים של יחוד ברכב, ראוי שהאשה תשב במושב האחורי, והנסיעה תתבצע לאור יום בפרהסיא (בגלוי) במקום שבו אנשים מצויים (כגון עיר, או כביש מואר שבו רואים את הנעשה ברכב). אם הנסיעה ח"ו מתבצעת בלילה ראוי להחמיר במיוחד עם נוסעים בכביש מהיר בשעות מאוחרות שאין אפשרות לראות את הנעשה ברכב ויש חשש (בפרט בנסיעות ארוכות) שבחלק מהזמן ייחשב הדבר ליחוד כשאין מי שרואה אותם, כגון: בנסיעה באיזורים מבודדים וחשוכים.

    לסיכום: אדם ירא שמים לא ייכנס עם אשה לרכב לבד!!!!! גם לא באור יום וגם לא בפרהסיא, שאין זה מדרכי צניעות לנסוע עם אשה לבד ברכב. (אלא אם מדובר בבת משפחה או קרובת משפחה שמכבדת את ההלכה ויושבת במושב האחורי ולא במושב הקדמי, למרות שיש מי שיתיר לה לשבת במושב הקדמי אם היא לבושה בצניעות ולא מבוסמת וכו' אבל אדם/בחור וכו' ירא שמים יזהר בזה מאוד וישתדל להחמיר ולהיזהר מאוד מחוסר צניעות)

    להלכה כתב הרשב"א (שו"ת הרשב"א סין תקפ"ז) והחוות יאיר (סימן ע"ג) שיחוד של איש ואישה הוא מדאורייתא. יש להעיר, שלהלכה אנו פוסקים שיחוד עם אשה נידה גם הוי דאורייתא. וכיוון שכל הנשים מעל גיל שתים עשרה בחזקת נידה, הרי שניתן לסכם: ייחוד עם ילדה מגיל שלוש ועד גיל שתים עשרה הוא מדרבנן, אך יחוד עם אישה מעל גיל שתים עשרה הוא איסור תורה ממש! ואין להקל בזה.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  5. אולי מישהו/י מוכן/ה להסביר לי איך יכול להיות שלפני כשבועיים הסתיים קורס משגיחי כשרות של הצבא, והם נשלחו למשימות במטבחים בבסיסי הצבא. ביניהם 20 חילונים-ממש שהוכשרו ונשלחו למשימוות כשרות, ואין פוצה פה ומצפצף?

    אולי מישהו/י מוכן/ה להסביר לי איך יכול להיות שלפני כשבועיים הסתיים קורס משגיחי כשרות של הצבא, והם נשלחו למשימות במטבחים בבסיסי הצבא. ביניהם 20 חילונים-ממש שהוכשרו ונשלחו למשימוות כשרות, ואין פוצה פה ומצפצף? אולי מישהו/י מוכן/ה להסביר לי איך יכול להיות שלפני כשבועיים הסתיים קורס משגיחי כשרות של הצבא, והם נשלחו למשימות במטבחים בבסיסי הצבא. ביניהם 20 חילונים-ממש שהוכשרו ונשלחו למשימוות כשרות, ואין פוצה פה ומצפצף?

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב