שמולי תקף את שפיר – ולא פסל חבירה ל'כחול לבן'

ח"כ שמולי על הצעת 'כחול לבן' להשתלב בצמרת המפלגה: עדיין לא החלטתי. דואג לעתיד 'העבודה'. אפגש עם עמיר פרץ היום ואכריע עד מחר.  על שפיר: "צאי מהאובססיה שלך. כל הקמפיין הפצת עלילה ושקר"

ח"כ איציק שמולי תוקף הבוקר חריפות את הח"כית הפורשת מ'העבודה' סתיו שפיר: "צאי מהאובססיה שלך. כל הקמפיין הפצת עלילה ושקר שהרצון שלי בחיבורים נועד להשיג לי מקום בכנסת. מי נטשה את המפלגה בשעתה הקשה עבור סידור עבודה נוח? הרעיון היה לא לעשות אקזיט אישי. את הקריאות שמרי לעצמך. שלום ולא להתראות".

והאם המשבר במפלגת העבודה צפוי להתרחב עם נטישה נוספת והפעם של חבר הכנסת איציק שמולי לטובת 'כחול לבן'? ובכן, שמולי אינו פוסל את האפשרות.

בראיון לאריה גולן ברשת ב׳ הבהיר שמולי כי ביום או ביומיים הקרובים יצטרך להכריע בהצעה שהתקבלה מכיוון 'כחול לבן', וזאת מאחר ולוח הזמנים שעוד נותר עד קביעת הרשימות קצר.

שמולי סיפר כי בכוונתו להיפגש עם יו"ר המפלגה, חבר הכנסת עמיר פרץ, לדון איתו בסוגיה ולקבל את ההכרעה.

בדבריו הדגיש כי אין בכוונתו לנהוג כפליט פוליטי הדואג לעצמו, אלא כמי שדואג לעתידה של מפלגת העבודה. "אני מאוד מקווה שאצליח להשפיע על הקו שבחרה המפלגה", אמר במה שנראה כרמז לכוונתו לפעול לשילובה של מפלגת העבודה כולה ב'מחנה הדמוקרטי' שהוקם על ידי סתיו שפיר, אהוד ברק ומרצ.

לזאת הוסיף חבר הכנסת שמולי וציין כי בתקופה הנוכחית ניצבת לנגד עיניו גם האחריות לעתידה של מפלגת העבודה במידה ויבחר לנטוש אותה. "זה עלול להזיק ואני לא אדיש לדבר הזה. הדילמה גדולה. לא החלטתי עדיין. יש לי היום פגישה נוספת עם יו"ר המפלגה ואני מניח שאכריע היום או מחר".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *