"שמחים בשחרורו של מוחמד": תושב מודיעין עילית שיגר זר פרחים לקטוסה

 קטוסה קיבל זר פרחים מפתיע מתושב העיר מודיעין עילית צביקה גולבנציץ, אשר רשם לו דברי ברכה: "אני מאמין בחפותו", אומר ל'אקטואליק'

מוחמד קטוסה הפלסטיני שנחשד כי הטריד את הילדה בת ה-7 שוחרר לאחר שהפרקליטות חזרה בה מכתב האישום. מוחמד קטוסה זכה לקבלת פנים נלהבת במיוחד כאשר בני משפחתו חיכו לו במעבר ביתוניא והרימו על הכתפיים כל הדרך אל הכפר בו הוא מתגורר –  דיר קדיס שם מתכננים לערוך קבלת פנים חגיגית בהשתתפות כל ראשי הכפר.

קטוסה קיבל זר פרחים מפתיע מתושב העיר מודיעין עילית צביקה גולבנציץ, אשר רשם לו דברי ברכה בעברית ובעברית ועליו נכתב: "למשפחת קטוסה היקרה!! תמשיכו להיות אנשים טובים כפי שאתם. אנחנו שמחים בשחרורו של מוחמד. הוא איש טוב וישר!".

גולבנציץ, מתווך מפורסם בעיר מודיעין עילית שבעבר העסיק את הפועל ופעל מאחורי הקלעים להוציא את האמת מול התקשורת אומר בשיחה ל'אקטואליק' כי "הוא מאמין במאה אחוז בחפותו של מוחמד".

על הזר ששלח למוחמד סיפר: "לא הצלחתי להגיע אליו. המון אנשים…מסרתי לגיסו שבירך אותנו עלכל מה שעשינו למענו".

 

במודיעין עילית קיבלו את דבר שחרורו ברגשות מעורבים, מצד אחד תושבים רבים שטענו לחפותו של הפלסטיני הביעו סיפוק על הצדק שנעשה מול החשש הרב כי המטריד שיכול לפגוע בעוד בנות עדיין מסתובב חופשי ברחבי העיר החרדית.

 

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. בבחירות הבאות יפה הנפש הזה ירצה לרוץ לכנסת.

    ככה תופסים כותרות.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב