שקד מכחישה: "לא דיברתי עם היועמ"ש על תיקי נתניהו"

שרת המשפטים לשעבר איילת שקד שוב מכחישה את הפרסום בהארץ, לפיו אמרה לרה"מ כי תדאג לחסינותו המשפטית: "דברים מגוחכים. מי שהדליף את זה רצה לפגוע בי"

יו"ר ימינה ושרת המשפטים לשעבר איילת שקד הכחישה הבוקר פעם נוספת את הדיווח כי העבירה מסר לראש הממשלה בנימין נתניהו כי תדאג לחסינותו המשפטית, במידה שיצרף אותה לליכוד.

בריאיון לקלמן ליבסקינד ומואב ורדי בכאן רשת ב' אמרה שקד: "כשרת משפטים לא דיברתי עם היועץ המשפטי לממשלה על תיקי ראש הממשלה מעולם".

לפי הפרסום אתמול 'בהארץ', שקד אמרה לנתניהו, באמצעות שליחים מטעמה, כי היא שולטת ביועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט. על כך אמרה שרת המשפטים לשעבר: "דברים מגוחכים. אם מישהו אמר את הדברים, הוא אמר אותם שלא על דעתי ולא בשמי. היועץ המשפטי הוא אדם ישר, ושר משפטים לא מעורב בתיקים פליליים. מי שהדליף את זה רצה לפגוע בי וביועץ המשפטי לממשלה.

"שקלתי להיכנס לליכוד כשהכריזו על בחירות חוזרות, זו הייתה אחת מהאופציות. קיבלתי פניות מהליכוד, היו הרבה מאוד מגעים. ברגע שנפלה ההחלטה ביני לבין נפתלי בנט – רצנו בכל הכח. מעולם אף אחד מטעם ראש הממשלה לא ביקש חסינות או דיבר איתי על זה. אני מקווה עבורו שהתיקים שלו ייסגרו. אם זה לא יקרה והוא יבקש חסינות – נשקול מה לעשות".

ברקע הפרסום בהארץ, וההכחשות מצד שקד, ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר בשיחה סגורה במהלך ביקורו בקייב, כי הוא לא שקל לרגע לשריין ברשימת הליכוד את שרת המשפטים לשעבר איילת שקד, כך פורסם הבוקר בכאן רשת ב. לדברי נתניהו, יו"ר ימינה הייתה יכולה להצטרף למפלגתו, דרך התמודדות רגילה בפריימריז, אך בחרה שלא לעשות זאת.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *