גל שריפות בכל הארץ: 443 נחסם לתנועה

בעקבות החום הכבד, הוזעקו לוחמי האש למספר ישובים ברחבי הארץ, בית חגי, מבוא מודיעין, הראל, וחוף אשקלון כדי לנסות להשתלט על השריפות המשתוללות. במודיעין עילית דיווחו תושבים על הפסקת חשמל במשך מספר דקות בעיצומו של השרב הכבד

בעקבות החום הכבד, הוזעקו לוחמי האש למספר ישובים ברחבי הארץ, בית חגי, מבוא מודיעין, הראל, וחוף אשקלון כדי לנסות להשתלט על השריפות המשתוללות. במודיעין עילית דיווחו תושבים על הפסקת חשמל במשך מספר דקות בעיצומו של השרב הכבד.

– בדקות אלה החל פינוי של קו בתים ראשון ביישוב בית חגי וכן הופסק זרם החשמל לבתי התושבים באופן ייזום, השריפה שהחלה בשעה האחרונה הגיעה מכיון צידו הדרום מערבי של היישוב. צוותים של כיבוי אש בדרכם למקום. יצוין כי כבר אתמול התרחשה במרחב שריפה גדולה שלאחר מספר שעות כובתה. האירוע כעת מנוהל על ידי אגף הביטחון של המועצה בסיוע משטרה וכוחות צבא.

‏בעקבות גל השרפות המתפשט ללא שליטה באזור ירושלים, המשטרה החלה בפינוי תושבים מקיבוץ הראל הסמוך לעיר. שוטרים פרוסים בצירי התנועה על מנת לסייע לאזרחים ובמקום פועלים 20 צוותי כיבוי ו-8 מטוסים עם חומרים מעכבי בעירה

כמו כן נמסר כי בעקבות שריפה ביער בן שמן בסמוך ליישוב מבוא מודיעים וכביש 443, כוח משטרה החל בפינוי תושבים מבתים בישובים מבוא מודיעים, גימזו וכפר דניאל, הסמוכים לאזור השריפה.

כביש 443 נחסם לתנועה מצומת גימזו בשני הכיוונים.

כוחות הכיבוי וההצלה פועלים במקום לכיבוי השריפה בסיוע כוחות המשטרה ומסוק משטרתי.

במקביל, צוותי כיבוי פועלים בשריפה גדולה בשטח מועצה אזורית חוף אשקלון. לוחמי האש החלו בפעולות כיבוי מורכבות בכדי לבלום את התפשטות השריפה ולמקום הוזנקו 2 מטוסי כיבוי מטייסת אלעד.

כמו כן נבדק חשד שהשריפה פרצה בגלל בלון תבערה.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *