שר הנגב? דרעי מחרים גם את רדיו דרום

"שר הנגב והגליל" אריה דרעי מחרים מזה תקופה ארוכה גם את רדיו דרום ומסרב לעלות שם לשידור. ההערכות: בגלל קרבת הבעלים לאלי ישי

שר הנגב? הצחקתם את תושבי הדרום. השר אריה דרעי מתהדר לא פעם בכך שהוא גם שר הנגב והגליל ומדבר לא פעם על חשיבותה של "מסעודה משדרות" – שם קוד ליהודים יוצאי מדינות צפון אפריקה מהפריפריה.

אלא שמסתבר שטייטל לחוד ומציאות לחוד: השר דרעי עלה מאז הבחירות ב-2015 רק פעמיים (!) בתחנת הרדיו האזורית רדיו דרום.

בציוץ רשמי של התחנה נכתב: "דרעי בשבתו כשר הנגב והגליל עלה רק פעמיים ברדיו דרום ב-3.5 השנים האחרונות. שר הנגב, כן?". הציוץ הגיע בתגובה לציוץ אחר, של העיתונאי חיים לוינסון שכתב: "שמתם לב שדרעי לא מתראיין בתקשורת חילונית, לא עושה קמפיין, אין שקופים, אין אפליה, אין עניים, אין אנשים בלי מה לאכול. התאייד לגמרי". רדיו דרום כתבו בתגובה: "זה בקטנה" ופירטו על סירובו העיקש של דרעי.

ל'אקטואליק' נודע כי בתחנה פנו לדרעי ואנשיו, בין אם זה הדובר החרדי ובין אם זה הדובר החילוני – הרבה לפני מערכת הבחירות ועשרות פעמים במהלכה, אך נענו בתשובות מתחמקות במקרה הטוב ובהתעלמות במקרה הפחות טוב. גם הצעות שהועלו בפני אנשיו של דרעי להגיע לתכנית של שעה שלימה ברדיו נענו בשלילה.

בברנז'ה סבורים שדרעי אינו מחבב את בעלי התחנה, שאחד מהם נחשב למקורבו של אלי ישי.

בכל מקרה, העובדה שיו"ר ש"ס דרעי מתחמק מראיונות בכלי התקשורת החזק ביותר בפריפריה בדרום, עשויה להיות בעוכריו.

תחנת רדיו דרום, שמשדרת ב-2 תדרים שונים מאזור אילת שבדרום הארץ ונקלטת עד אזור נתניה בצפון, זוכה לרייטינג גבוה במיוחד. היא משדרת תכניות בידור ומוסיקה, בעיקר ים תיכונית, ותכניות האקטואליה שלה זוכות לפופולאריות, בין היתר בזכות הכותרות כמו "גנץ אוטיסט" של ח"כ דודי אמסלם ו"מזל שספרדים לא בנו את המדינה" של אלי מויאל שחוללו סערה רבה בשנה האחרונה. בתחנה עובדים שני חסידי חב"ד: מגיש תכנית האקטואליה מנדי ריזל והכתב הצבאי אודי בן דוד.

5 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. השר הגנב

    מיכלוף גוי ברברי. שדה מימונה

    חחח.. שר הנגב .. קראתי שר הגנב.. ואז לא הבנתי למה אין ה”א הידיעה - השר הגנב |
    הגב
  2. דרעי מצויין בשטח לא בראיונות.

    אלי ישי טוב בדמיונות.

    תכלס |
    הגב
  3. דרעי לך הביתהההההההה

    מקומך במעשיהוווו עבריייןןןןן

    חרדי ספרדי |
    הגב
  4. דרעי האדיוט מחרים את עצמו בלבד

    לא בוחרים שס!!

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב