שר הפנים חנך מרכז לימודי מחשבים וגינות משחקים חדשות בביתר עילית

מרכז לימודי מחשבים וגינות משחקים חדשות בביתר עילית, נחנכו השבוע במעמד שר הפנים והפריפריה השר אריה דרעי, שהגיע לסיור מיוחד בעיר, כאורחו של ראש העיר.
המיזמים שנחנכו, הינם כאלו שבוצעו במימון משרד הפריפריה הנגב והגליל. בסיור השתתפו ראש העיר מאיר רובינשטיין, חברי מועצת העיר ומנכ״ל משרד הפריפריה אריאל משעל.
במהלך סיורו חנך השר דרעי גינת שעשועים חדשה ברח׳ קדושת לוי בעיר, שם נערכה הגרלה חגיגית על אופניים לילדי העיר. השר ערך את ההגרלה ומסר את האופניים לילד המאושר, לאחר מכן, חנך השר גינת שעשועים חדשה נוספת ברח׳ בעש"ט, בשם "דודאי ראובן", ע"ש הרה"ח ר' ראובן ברים ז"ל ממייסדי העיר. גם בגינה זו התקבלו השר דרעי ורה"ע ע״י מאות מילדי העיר.
כמו כן, חנך השר מרכז לימודי מחשבים חדש, שנפתח ע"י העירייה במימון משרד הפריפריה, בו החלו עשרות נשים קורס מקיף במקצועות המחשב, שיעניק אפשרויות תעסוקה לתושבות העיר. בהמשך ייפתח גם קורס לגברים.
יצוין כי גינות השעשועים שנבנו בהשקעה של מיליוני שקלים ע״י משרד הפריפריה, וכן מיזם המחשבים הם רק חלק מסיוע רחב היקף – שהשקיע המשרד בביתר עילית, כמו סבסוד קייטנות וקעמפים, סיוע ללונה פארק ביתרלנד, שיפוץ מבני ציבור ועוד, שמשפרים את איכות חייהם של התושבים.
בסיום הביקור השתתף השר דרעי כאורח כבוד של ״ועידת העסקים״ בביתר עילית בהשתתפות עשרות מנהלי עסקים בעיר. השר דרעי אמר בכינוס: ״זכיתי להיות בערש לידתה של העיר הזו והיא התפתחה מאד. היא עברה מהבראה להמראה. ראש העיר מטפח אותה במסירות ובמקצועיות, ואת התוצאות היפות רואים כולנו".
ראש העיר הביע בדבריו את תודתה של העיר ביתר לשר הפנים: "מאז קום המדינה לא היה שר פנים כזה, שקשוב לאוכלוסיות החלשות, ויוצא מהקופסה ברעיונות מקוריים כיצד לסייע בכל פעם מכיוון אחר. העיר ביתר חייבת לו הכרת הטוב".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *