תגובות חריפות נגד ההסתה של ליברמן: "גזענות ואנטישמיות נגד החרדים והערבים"

לאחר שהסית נגד החרדים וטען כי "המדינה צריכה להפסיק לממן 150 אלף אברכים שלא עובדים", במערכת הפוליטית תגובות סוערות נגד נאום ההסתה של ליברמן.

לאחר שהסית נגד החרדים וטען כי "המדינה צריכה להפסיק לממן 150 אלף אברכים שלא עובדים", במערכת הפוליטית תגובות סוערות נגד נאום ההסתה של ליברמן.

ח"כ ישראל אייכלר יצא במתקפה על ליברמן במליאת הכנסת בתגובה לנאום ההסתה של ליברמן: לא צריך כבר לחפש אנטישמיות בעולם כשליברמן הכריז על הפיכה והליכה לבחירות שלישיות. הוא הולך על התקפה כהגנה כדי להסיר מעליו את האחריות לאסון השלטוני שהוא מחולל.

מה שהכריז היום ליברמן נגד הציבור החרדי זה פשע מלחמה. הוא נוקט בשיטות של הצאר הרוסי שאמר הכה ביהודים והצל את רוסיה. זה מה שעשו ליהודי קישינוב וזה מה שעושה היום יליד קישינב.

העיתונאי ברק רביד כבר כתב שדבריו של ליברמן גובלים באנטישמיות. אם ילד אחד יפגע מדברי ההסתה שלך אתה לא תימלט מעונש. אתה בונה על זה שהציבור הישראלי הוא אנטישמי ויביא לך קולות? אתה טועה. הציבור לא יקבל את דבריך ויוקיע איתך.

מיקי זוהר הגיב אף הוא בחריפות :"‏לצערנו הנאום של ליברמן מבשר לנו על בחירות שלישיות. ההשתלחות המוגזמת שלו בחרדים טורקת את הדלת לממשלת ימין.
אם היה סיכוי לפשרה איתם, היום זה התרחק בגלל החלטתו לתקוף אותם באגרסיביות.
בע"ה אגיש באופן מיידי הצעת חוק שתבטל את החופש ביום הבחירות כדי לחסוך למדינה 2 מיליארד שקל מיותרים.

חברת הכנסת מרב מיכאלי מסרה לאחר הצהרתו של ליברמן: "ליברמן משדרג את הקונספט של נתניהו ל"ניכוי ערבים וחרדים". ערבים וחרדים הם חלק מהחברה הישראלית. עתידה של מדינת ישראל תלוי בהשתלבות אמיתית שלהןם בחברה. מנהיגי שתי החברות האלה צריכים להבין שזה הרגע בשבילןם לשתף פעולה עם הכוחות הליברליים ולהקים ממשלה בניכוי נתניהו."

אחמד טיבי יצא אף הוא במתקפה חסרת תקדים על ליברמן: "‏ההסתה של ליברמן נגד הערבים והחרדים גזענות ואנטישמיות לשמה. נמשיך לבנות גשרים עם הסיעות החרדיות למרות חילוקי הדיעות.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *