תוהו ובוהו במשרד התקשורת: הבכירים אוספים חומרים על קרא

גורמים במשרד התקשורת אוספים חומרים נגד השר איוב קרא מחשש שיפיל עליהם את התיק במסגרת בדיקה משטרתית שמתנהלת בעניינו

כתב הדסק המדיני של חברת החדשות, ירון אברהם דיווח הערב כי במשטרה סבורים כי החומרים שמונחים כרגע על שולחנם בכל הנוגע לשר איוב קרא הם בוסריים ולפיכך לפי שעה לא צפויים להפוך לחקירה, אלא אם יתווספו חומרים אחרים. בגל"צ נחשפו לאחרונה שתי פרשיות שבהן מעורב לכאורה קרא – האחת, מינוי מקורביו בדואר ישראל והאחרת, קשריו עם אנשי עסקים פרטיים.

על פי הדיווח, גורמים במשרד התקשורת והמסונפות לו, כבר מתכוננים ליום שבו הם וגם קרא אוליי יקראו לעדות פתוחה ואולי אף ליותר מזה, חלקם נועצו אפילו עם עורכי דין ואספו חומרים מהמשרד – תכתובות, מסרונים ועוד, שמוכיחים שלא היה להם דבר וחצי דבר בפרשיות הנבדקות.

גורמים במשרד התקשורת אומרים לחדשות את הדברים הבאים: "ב-5 בפברואר, אחרי הפריימריז, השר יהיה חיה פצועה. לא יהיה לו מה להפסיד. הוא ימכור את כולנו. הוא יפיל עלינו את התיק, יגיד שהוא לא ידע מכלום, שאנחנו תיאמנו, שאנחנו הבאנו, שהוא הגיע למקום ואנשי העסקים גם הגיעו שלא בידיעתו"

עוד אומרים גורמים פוליטיים בסביבתו: "אנחנו מכירים את החולשות שלו. ברגע האמת הוא יתהפך עלינו, ינסה לצאת בשן ועין מהסיפור. הוא יודע שהוא מסובך, ובמצב כזה ינסה לסבך אותנו. אנחנו כל הזמן ניסינו להניא אותו ממהלכים שיש בהם ניגוד עניינים מובנה אבל הוא אמר "כן, כן", ועשה מה שהוא רוצה"

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *