תוך כדי לימוד התורה: הרב שלמה בן שמעון התמוטט בבית הכנסת

הרב שלמה בן שמעון מרבני העיר התמוטט היום אחה״צ לפני תפילת מנחה ואיבד את הכרתו בבית הכנסת נווה יצחק שברחוב חידושי הרים. פונה לאחר החייאה

לפני מספר שעות, באזור שעת מנחה התקבלה קריאה במוקד מד"א. בקריאה צוין כי אדם מבוגר, התמוטט בבית הכנסת ואיבד את הכרתו.

כונני השבת של ארגון הצלה, יואל שכטר, יהודה לונדנר, אפי פרידמן וגוי השבת של ארגון הצלה המשמש כחובש ונהג אמבולנס עבד אל רחמן תאופיק, הוזנקו על ידי מוקד הכוננים, והגיעו בזריזות למקום האירוע, בית המדרש 'נווה יצחק' ברחוב חידושי הרי"ם בעיר. שם הם גילו כי הגאון רבי שלמה בן שמעון שליט"א, גאב"ד נווה ציון, התמוטט ואיבד את הכרתו תוך כדי לימוד התורה.

כונני ארגון הצלה החלו מיד בפעולות החייאה הכוללות עיסויים, הנשמות ושוקים חשמליים ממכשיר הדפיברלטור הנמצא ברשותו של יואל שכטר חובש בארגון הצלה שהגיע ראשון למקום.

לאחר מספר דקות הצטרף לכוננים צוות נט"ן של מד"א שהמשיך בפעולות החייאה מתקדמות ומתן תרופות.

בחסדי שמיים, בעקבות ההחייאה, לבו של הרב שב לפעום והדופק חזר. הוא פונה באמצעות הנט"ן לבית החולים שיבא בתל השומר להמשך טיפול.

אנשים ששהו בבית המדרש בקרבת הרב מעידים כי הרב היה נראה חלש מאוד ורגעים מספר לפני שהתמוטט התלונן בפניהם כי הוא חש שלא בטוב.

העתירו בתפילה לרפואת הגאון הרב שלמה ידידיה בן יפה שליט"א לרפואה שלימה בתוך שאר חולי ישראל.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. הוספת שם

    לפני חצי שנה כשהרב שליט"א התמוטט, הוסיפו לו את השם יחיאל, ויש להתפלל לרפואת רבנו יחיאל שלמה ידידיה בן יפה ג'מילה, רפואה שלימה במהרה.

    י.ב. |
    הגב