תוצאות האמת: רוב הקולות נספרו – גוש הימין עם 60 מנדטים

הבוקר שאחרי הבחירות ונתוני האמת שזורמים כל העת מלמדים כי המצב מאוד נזיל, כרגע גוש הימין מוביל עם 60 מנדטים אך כל זה עוד עשוי להשתנות

בשעה האחרונה ישנם תזוזות בספירת קולות האמת – אחר ספירת 81 אחוז מהקולות 60 לגוש הימין שס מטפסת ל-10 – הערבים יורדים ל-15 – כחול לבן יורדת ל-31.

על פי התחזיות גוש הימין יחזור ל- 60 מנדטים כפי שהמדגמים חזו לו במוצאי הבחירות אמש, אך עדיין לא יהיה לו רוב בכדי להקים ממשלה.

מספירת 81% מהקולות עולה כי מפלגת הליכוד זוכה ל-36 מושבים בכנסת ישראל, כחול לבן – 31, הרשימה המשותפת – 15, ש"ס – 10, יהדות התורה – 8, העבודה-גשר-מרצ – 7, ישראל ביתנו – 7, וימינה עם 6 מושבים. גוש הימין-חרדים ממשיך להוביל על גוש מרכז-שמאל-ערבים 60:53

השר זאב אלקין אמר לפני זמן קצר ב'חדשות 12': "לא נלך למו"מ לאחדות לבד, אם נצטרך, נלך עם כל הבלוק יחד, המחנה הלאומי לבד הביא 60 או כמעט 60, ולכן נלך יחד".

מתעכן: תוצאות האמת: מספירת 72% מהקולות עולה כי מפלגת הליכוד זוכה ל-35 מושבים בכנסת ישראל, כחול לבן – 32, הרשימה המשותפת – 17, ש"ס – 9, יהדות התורה – 8, העבודה-גשר-מרצ – 7, ישראל ביתנו – 6, וימינה עם 6 מושבים. גוש הימין-חרדים ממשיך להוביל על גוש מרכז-שמאל-ערבים 58:56.

3 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. אני אסביר לכם למה אסור להצביע למפלגות חרדיות

    אני אסביר לכם למה אסור להצביע: אילו היו מפלגות חרדיות, שהיו נוהגות כשורה, היה מקום לשאלה. אכן לדאבונינו, כל פעולתם הוא שיתוף פעולה בגיוס בני ישיבות, וכבר הצביעו כמה פעמים בעד החוק, וזה מתוך דמיונות וחוסר הבנה מוחלט, בגלל שידוע שהדבר היחידי שיכול למנוע את הגיוס, הוא הדרך של מרן הגר“ש אויערבאך זצ“ל, להתריס בפני החילוניות, ולא להתייצב, ולהיכנס לבתי סוהר בקומה זקופה, ועל ידי זה יראו שאין להם סיכוי לגייס. וכל פעולה פרלמנטרית או אחרת סופה כישלון. והמפלגות הנ“ל משתפות פעולה בנושא גיוס השמד, ויוצרות את הרושם בכוונה שהדבר בא בחשבון מבחינת החרדים. ובוודאי שהבגידה הזאת היא ערובה בטוחה לחורבן התורה רח“ל. וכל המצביע בבחירות, הוא גורם ישיר לחורבן התורה, לחילול השם, ועובר עבירה חמורה עד מאוד.

    מלבד זאת הוחמר הדבר בבחירות דהשתא, שכרתו ברית עם המזרחי, ששיטתו היא הע“ז של המדינה כידוע, שבעיקר אמונתם היא בחוסן הלאומי בצבא וכד‘, והדת אינה אלא סממן לאומי. והצבעה עבורם, תגרום בהכרח לקלקול יסודי של הנוער החרדי, וכבר נלחמו במגמה זו, כל גדולי התורה מאז ומתמיד.

    והנה, כל יהודי שואף לעשות עוד ועוד מצוות, כדי שנזכה ליום הדין. ופלא על ההולכים להצביע, שעוברים בכך עבירה חמורה מאוד של חורבן התורה והאמונה. ואת הקב“ה אי אפשר לרמות, ואחר עבירה מעין זו, איך יוכלו לומר ”הס קטיגור“, וד‘ יצילנו??????? וכל המאמין בהקב“ה ושומר נפשו, כמה ירחק מלהיכשל בזה.

    ויש שעוררו שאלה, שאולי כדאי ללכת ולהצביע בפתק לבן, כדי שלא יבואו רמאים, להצביע במקומם. אמנם לענ“ד, אם נכנסים לקלפי, אפי‘ למטרה זו, הרי זה כנכנס למסעדה שהיא טריפה, על מנת שיאכל שם מאכלים כשרים, וכמה חילול ד‘ יש בזה. ואם מישהו ירמה, זה לא אחריות שלנו. אך את החילול ד‘ עשה בעצמו. ואיך לא יירא מיום הדין?!

    והתייחסתם בשאלתכם לטענת תועמלני המפלגות, שמי שנמנע מלהצביע, עלול לגרום לממשלת שמאל. ועל זה אני משיב, שדעתינו שלא מעניין אם ראש הממשלה יהיה נתניהו או גנץ או לפיד או ליברמן או היטלר שר"י, כולם שווים לרעה לגייס ולחסל את הישיבות רח“ל. ושוב, הצלחתינו אפשרית רק כאשר יווכחו לדעת, שלא יוכלו לגייס אותנו בשום פנים, ואנו נעדיף בתי סוהר. ואז נטלנו החנית מיד המצרי.

    ובעניין זה כבר נכתב באדר תשע“ח על ידי וועדה מטעם הצבא, שעונש המאסרים אינו מרתיע כלל את החרדים, ואדרבה, מי שנאסר הופך לגיבור, ולמודל לחיקוי. והוועדה ממליצה שלא להכניס למאסר את העריקים. ומאז אמנם כידוע נתפסו עשרות עריקים בהפגנות, וכולם שוחררו, כי נוכחו לדעת שאפסה תקוותם, ולכן אין זה משנה של מי תהא הממשלה, של שמאל או של ימין. ועובדה היא, שאהוד ברק ראש מפלגת הדמוקרטיה, שהוא שמאלני קיצוני מובהק ולפני שנים עמד בראש מפלגת השמאל, כאשר הצהיר אז בשעתו טרם הבחירות, שהדבר הראשון שיעשה הוא גיוס בחורי ישיבות. ולאחרונה יצא בהצהרות, שהדרך של כפיית חוק הגיוס שגויה ומחוסרת סיכויים, וצריך לפעול נגד הישיבות ע“י פיתוי האקדמיה. ומה קרה, איך יתכן שהזאב הפך לכבש, רק בגלל הפעילות של אנשי ”בני תורה“, בארגון הפגנות, שהביאו להפסקת התנועה של הרכבים ושל הרכבת, והרגיזו את כל יושבי המדינה, ובזכות המאסרים, שגרמו לדכדוך רב אצל השלטונות, ונוכחו כולם לדעת שאין סיכוי. ולכן הוכרח גם הזאב הנורא להפוך לכבש.

    וגם צורר היהודים לפיד, כתב מאמר שכותרתו ”אם יהיה חוק, החרדים יתגייסו“, והכותרת המשונה הזאת, רק מצביעה על אובדן הביטחון החילוני בהצלחת כפייה ותוכנית שוויין בנטל, ונועדה כנגד המנהיגות החילונית, שכבר התייאשו מזמן מגיוס בכפיה. וכל זאת אודות לדרך המלחמה שהורה לנו מרן הגר“ש אויערבאך זצ“ל.

    ומטעם כל זאת, עצם ההימנעות מההצבעה בבחירות, מצביעה על מרי אזרחי, אנטי עצם המדינה, וקיום מרי אזרחי זה, הוא הפגנה רבתי נגד השלטון החילוני, בבחינת ’את וכלבא שוין‘. ואיננו מכירים בשלטון כזה אפי‘ דה פאקטו. [שיט בלע"ז] ואיננו רואים בה ”מדינה יהודית“. ובכך הננו מחזקים את המגמה שהתחילה להתפשט גם בין החילוניים שחבל על הזמן, וא“א להכניע את החרדים. ואשרי מי שמשתתף גם בהפגנה זו, ובזה זכותו גדולה ליום הדין.

    וכל זאת, לעומת ההתרפסות של נציגי ’דגל התורה‘ שמתגאים בכך שהם מזדהים עם הרעיונות של רסיסי מפלגות המזרחי, שכל כולם ע“ז אמיתית. והנה המפלגות הללו אומרות שהם נלחמות ברפורמים, והאמת שהם עצמם לוקים ברפורמה, כי שתוף פעולה עם ציבור המתכחש להשקפת היהדות ולאמונה הטהורה, היא עצמה סוג של רפורמה, ואתם כרתו דגל התורה ברית. ומצא מין את מינו, וכמה עצומה העבירה של ההשתתפות בבחירות, שבכך נותנים יד למגמה הנוראה הזאת.

    וכפי שנוכחחו לדעת בשיחה, עם מרן הקה“י זיע“א, והאזנה לשיחות ממרן רבי יחזקאל זיע“א, ושיחות עם מרן הגרא“מ שך זיע“א והגרי“ש אלישיב זיע“א, והגר“ש אויערבאך זיע“א, נוכחחו לדעת, שיחסם למדינה ול“ציונות הדתית“ והחילונית, היא בדיוק כמו של סאטמאר, וכעת פושה המגמה ליצור השקפת הבל שבין סאטמאר למזרחי, והכל בנוי על שקר והונאה. וברור שרצון ד‘ יתברך שלא להצביע בבחירות כלל. ובודאי יזכו העושים רצונו יתברך לכל דבר טוב יישר מהקב"ה ורוב ברכה ואושר. אכי"ר.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  2. למה לחגוג??? זה רק נצחון גדול ל"סטרא אחרא", שר"י; לימדו אותנו חז"ל שלא להתחבר לרשעים, ובפרט לאלו אפיקורסים גמורים.

    למה לחגוג??? זה רק נצחון גדול ל"סטרא אחרא", שר"י;
    לימדו אותנו חז"ל שלא להתחבר לרשעים, ובפרט לאלו אפיקורסים גמורים.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  3. נצחון גדול ל"סטרא אחרא", שר"י; לימדו אותנו חז"ל שלא להתחבר לרשעים, ובפרט לאלו אפיקורסים גמורים.

    נצחון גדול ל"סטרא אחרא", שר"י;
    לימדו אותנו חז"ל שלא להתחבר לרשעים, ובפרט לאלו אפיקורסים גמורים.

    לימדו אותנו חז"ל שלא להתחבר לרשעים, ובפרט לאלו אפיקורסים גמורים. |
    הגב