תחפושות לפורים וטיפים כיצד לעבור את החג בשלום

אנחנו בעיצומו של חודש אדר א', פורים מחכה לנו מעבר לפינה,  הילדים כבר מתכננים את התחפושות שלהם לפרטי פרטים ויודעים בדיוק למה הם רוצים להתחפש. או שלא ואז אתם במסע חיפושים… איפה תקנו תחפושות לילדים

פורים הוא חג שמבוסס על מגילת אסתר המגוללת סיפור צבעוני ודרמטי שסופו במהפך גורלו של העם היהודי. החג מעמיד במרכז את ההתכנסות המשפחתית לסעודה של משתה ושמחה כשמסביב כל החגיגות הנלוות – מסיבות, תחפושות, שוק פורים, ירידים בגנים ובבתי הספר של הילדים, פאות צבעוניות, אביזרים נוצצים, איפור ומסכות, רעשנים והרבה יין טוב. משלוחי מנות: לפורים יש את מצוות היום, כלומר: חשוב שמשלוחי המנות יישלחו ויימסרו רק ביום וכך גם לגבי הסעודה ומתן המתנות לאביונים.

איך לעבור את החג בשלום עם הילדים הקטנים:

היו קשובים לילדים –  עוד לפני שיצאתם לקניית התחפושות, ובכלל – לפני שפגשתם את שלל התחפושות הססגוניות המחכות לכם בחנויות השנה, רצוי שתשבו עם הילד ותשאלו אותו למה הוא רוצה להתחפש, והאם יש דמות מועדפת עליו. כך תוכלו למנוע מראש מריבות וויכוחים בחנות ותהפכו את הקנייה לאפקטיבית הרבה יותר.

תחפושת מחממת –  כידוע לכולנו, מזג אוויר חורפי וגשום עשוי לאפיין את ימות החג, לכן רצוי לבחור תחפושת שניתן ללבוש מתחתיה ביגוד מחמם (גופיה או סווטשרט, גרבונים ואפילו מכנסיים). מומלץ גם לבחור תחפושת אותה ניתן ללבוש יחד עם נעלי ספורט נוחות.

תחפושת לא מסורבלת, נוחה ובטוחה – כזאת שהילד יוכל לפשוט וללבוש לא שום קושי, למשל, כדי ללכת לשירותים. תחפושות שנרכסות מאחור, למשל, מגבילות מאוד את הילד ואינן מומלצות.  כמו כן, כדאי לרכוש תחפושת מודולארית, אשר בה ניתן להוריד אביזר ובכל זאת להישאר מחופשים.

בלי אביזרים נלווים רבים – אביזרים נלווים מאוד חשובים ויוצרים אפשרות למשחק יצירתי עם התחפושת ולמקוריות בעיצובה, אבל כדאי לא לבסס את כל התחפושת על אביזר מסוים שבלעדיו יורד כל ערכה של התחפושת. לילדים יש נטייה לאבד אביזרים, והצורך להיצמד לאביזר מסוים ולשמור עליו ביום החג, יכולה ליצור תחושה של מוגבלות וקושי, שיפגמו בשמחה הפורימית.

להתחפש כל השנה – ילדים אוהבים לשוב ולהתחפש לאורך כל ימות השנה, לכן כדאי לרכוש תחפושת ואביזרים שילווו את הילדים גם לאחר החג. למשל: גלימות, פאות, שרביטים, כלים של רופא, כלי נשק וכו'.

 

מצ"ב כללי זהב לרכישת תחפושות באתרים:

בטיחות- חשוב לוודא שהתחפושת שרוכשים עמידות מאש. תחפושות ללא הבטחת איכות עלולות להתלקח, להיקרע ולגרום נזק. באתרים בארה"ב קיים מבחר של תחפושות מסוג זה.

 אמינות- עדיף וכדאי לקנות את התחפושת מאתר מוכר, בעל שירות לקוחות אמין, על מנת לקבל את התחפושת שהזמנתם ולא לאבד את הכסף.

אריזה מחדש וחיסכון במשלוח- חשוב לשים לב לגודל החבילה שתתקבל, יש אתרים שאורזים את התחפושות בחבילות גדולות מהנדרש, מומלץ לעשות שימוש בשירות אריזה מחדש בכדי להוזיל את עלויות השילוח.

זמן שילוח – לפני שמבצעים רכישה, חשוב לוודא שיש בפנינו זמן מספק להגעת התחפושת.

לשם כך מומלץ לבחור בחברת שילוח שמציעה משלוח במחירים אטרקטיביים במיוחד ומתחייבת לספק את ההזמנה עם שליח עד הבית תוך זמן קצר מאוד. חשוב לשים לב לכך בטרם ביצוע הקנייה

איכות – מומלץ וכדאי לקנות תחפושות איכותיות, עמידות בכביסה ועמידות לאורך שנים. לא פעם התחפושות עוברות בין הילדים ולכן חשוב שהתחפושת תחזיק מעמד. חשוב לבדוק את תכולת התחפושת שאתם מזמינים בכדי לחסוך הפתעות לא נעימות בעת קבלת החבילה.

מידה – חשוב לוודא שהתחפושת שאנו קונים תהיה במידה המתאימה.  בגלל פער המידות במקומות שונים בעולם קיים סיכון שהמידה שנזמין תהיה שונה. מומלץ לעשות שימוש במחשבונים ובסרגלי מידות בטרם ביצוע הרכישה.

תחפושת לפעוטות // דלתא

דלתא – סט לתינוק בשלושה חלקים מכותנה איכותית ונעימה: אוברול עם שרוול ארוך, תיקתקים יעילים והדפס כפפות לבנות מתוק, חצאית מלמלה אדומה ומנוקדת וכובע של מיני מאוס .במידות 3-6 הדגם יגיע עם רגליות.

קרטרס תחפושת אננס // צילום: אסף לוי

מבצע פורים בקרטרס- תחפושות לתינוקות ב 39.90 שח – 79.90 שח !

קרטרס תחפושת אריה// צילום: אסף לוי

 

קרנבל פורים ב- USHOPS

USHOPS מציעה משלוח תחפושות מארה"ב עד הבית החל מ-15 דולר.

כדאי לזכור שבמרבית התחפושות הנמכרות בחנויות הצעצועים וגם בתחפושות תוצרת בית – לא תמיד שמים דגש על הנעליים שהילדים ינעלו, וחבל. ברשת WeShoes מציעים מגוון עצום של נעליים ממיטב המותגים המובילים בעיצובים מרהיבים ובשלל צבעים, שישתלבו נהדר עם כל תחפושת שרק תחפצו בה.

נעלים מתאימות לתחפושות הצבעוניות weshoes

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *