תחת ידו של סגן שר חרדי: חילולי השבת חוזרים – עבודות תשתית יבוצעו במהלך השבת

למרות חוסר המענה לציבור החרדי בענייני הקורונה והזעם בערים החרדיות, מצפה המגזר מנבחרי הציבור שלו לשמור על קדושת השבת, אך למרות הכל עבודות תשתית יתקיימו בשבת הקרובה, זאת למרות שבמשרד התחבורה מכהן סגן שר מיהדות התורה

אומנם ממשלת ישראל היא אינה ממשלת ימין חרדים, אך חברי הכנסת ובעיקר השרים וסגני השרים החרדים, התחייבו לשמור על הציביון היהודי של מדינת ישראל, ולמנוע ככל שניתן חילולי שבת, במקביל לדאגה לציבור ששלח אותם לכנסת.

אלא שבכל מה שקשור לנגיף הקורונה, הנציגים החרדים לוקים בחסר. הם אינם יורדים לשטח בערים האדומות בהן התחלואה הולכת וגוברת, הסגר על הערים החרדיות עובר בצורה חלקה על ידם וזאת נגד דעתם של ראשי הערים והציבור, ואם לא דיי בזה, גם המשטרה חוגגת ואוכפת מגמתית נגד הציבור החרדי.

הציבור הרחב שלא זוכה למענה הולם בימי הקורונה, מצפה שלכל הפחות ענייני הדת יהיו לנגד עיניהם של נציגי הציבור, אך מסבר שלא. במהלך השבת הקרובה יבוצעו עבודות תשתית בכבישי ישראל תוך כדי חילול שבת המוני, כאשר סגן השר במשרד התחבורה שבידיו לקבל החלטות בנושא הוא אורי מקלב, ח"כ מטעם יהדות התורה.

הבוקר פורסמה הודעת המשטרה בדבר הסדרי תנועה זמניים עקב עבודות תשתית בכביש 20 (איילון) מחלף השלום לדרום, ממנה עולה על העבודות שיתקיימו בשבת. בהושעה נכתב כי "החל מתאריך 10.07.2020 (שישי) בשעה 23:00 עד תאריך 11.07.2020 (שבת) בשעה 08:00, יתקיימו עבודות. במהלך העבודות יחסמו 2 נתיבים מתוך 4 במחלף השלום לדרום".

פנינו לסגן שר התחבורה ח"כ אורי מקלב, על מנת לקבל את תגובתו לחילוי השבת הצפויים תחת משרדו, וטרם התקבלה תגובה, לכשתתקבל היא תפורסם כאן.

3 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. כל החכים החרדים ובראשם האיש "רע" אריה דרעי צריכים להתבייש, שאישרו את הגדלת הקנסות ממאתיים ל-500 ש"ח.

    כל החכים החרדים ובראשם האיש "רע" אריה דרעי צריכים להתבייש, שאישרו את הגדלת הקנסות ממאתיים ל-500 ש"ח. החכים מנותקים מהציבור, ולא טעמו משכורת רעב של כולל שמגיעה באיחור של חודשיים, ואשה גננת שמקבלת שכר 4000, ומזה צריכים להפריש 500 שח קנס על הורדה לשניה של המסיכה מהאף…… אוי לדור שככה עלתה לו…

    זלמן ג. אמר אתמול: אני נהנה מכל הסיפור של המשטרה עם החרדים, עד היום הייתי מזמין ניידת שתעשה שקט בגינה ב 2 בלילה ולא הייה מעניין אותם כלום, היום אני מתקשר היי יש כאן חרדי בלי מסיכה בגינה, תוך דקה וחצי 4 או 12 ניידות עם נשק דרוך.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  2. זה חילול שם שמים ברבים!!!! ממש בושה, דהיינו: זה בּוּשָׁה וּכְלִמָּה, וּבִּזָּיוֹן, וּגְּנַאי, וּדֵּרָאוֹן, וּחֶרְפָּה, וּכְּלִמָּה, נִכְּלָמוּת, קָלוֹן, חילול שם שמים ברבים, וּשֵׁם רָע עליהם.

    חילול שם שמים ברבים!!!! ממש בושה לחסידות סקווירא, כ”ק האדמו״ר מסקווירא הרה״צ רבי דוד טוורסקי שליט”א, ביקור השבוע אצל האדמו״ר מסדיגורא שליט"א ששוהה בלוס אנג’לס. מלבד האדמו״רים ופמליותיהם השתתפו בפגישה אף שני נגידים מגדולי תומכי עולם התורה, ר’ ברי וייס שליט"א, שאירח את האדמו״רים, וידידו-שכנו ר’ דוד הגר.

    בשולי הביקור נרשמה אפיזודה מעניינת כאשר הגר, הידוע כאחד ממייסדי הנח״ל החרדי הטמאה רח"ל ומגדולי התורמים לו רח"ל, שוחח בחום עם האדמו״ר מסקווירא, הנוקט בשיטת סאטמר בענייני הציונים.

    וכאן הבן שואל: האם לאדמו"ר הכל מותר [לדבר לאדם המכשיל את הרבים בעבירות החמורות] בשביל כסף וכסף ועוד כסף????? עפרה לפומיה. הרי ידוע שהנחל החרדי מקום שמד זנות וכפירה… וג' עבירות החמורות וכו', שכל הרבנים וכל גדולי עולם יצאו נגד הנחל השמדי הטמאה !!! המעשה הזה בּוּשָׁה וְחֶרְפָּה של ממש. דהיינו: זה בּוּשָׁה וּכְלִמָּה, וּבִּזָּיוֹן, וּגְּנַאי, וּדֵּרָאוֹן, וּחֶרְפָּה, וּכְּלִמָּה, נִכְּלָמוּת, קָלוֹן, חילול שם שמים ברבים, וּשֵׁם רָע עליהם.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  3. לא להאמין! כשהם יורדים יורדים עד התהום!!!

    לא להאמין כשהם יורדים יורדים עד התהום!!! ועד בכלל!!!!!!!!!!!!!!!!!

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב