תיעוד מכעיס: שוטרים פורצים לדירה של רולי דיקמן באמצע תפילת שחרית

הרשת גועשת בעקבות התיעוד המטריד מבני ברק, התערבותו של ראש עיריית בני ברק מנעה את עצירת התפילה שהתקיימה באישור

ברחבי הרשתות החברתיות מופץ בשעה האחרונה תיעוד מכעיס במיוחד, בו נראים שוטרים פורצים לדירת של אחד מהאחים הזמרים יואלי ורולי דיקמן לאחר שהשניים שידרו את תפילת השחרית החגיגית באמצעות הרשתות החברתיות לקהילות רבות ברחבי העולם.

הטענה של השוטרים הייתה להקמת רעש מוגזם ובלתי סביר, אך לאחר דין ודברים ובבתערבות ראש עיריית בני ברק אברהם רובינשטיין, הם המשיכו בתפילה החגיגית והשוטרים עזבו את המקום.

ח"כ אורי מקלב הגיב על פריצת השוטרים הבוקר לתפילה הציבורית בבית משפחת דיקמן: מקומם ומרתיח, להקת צלמים ואנשי תקשורת עורבים שעות רבות בבני ברק בחסות המשטרה לתמונה מעוותת או סרטון מסיט, אך להפריע בתפילה בציבור בימים האלה מותר, המקרים החוזרים ונשנים של התנהלות המשטרה ההתנכלות לציבור והתחושה שהכל מותר כנגד הציבור החרדי מעמיקים את חוסר האימון הניכור ואי היכולות לשיתוף פעולה, השוטרים בפעולתם נותנים לגיטמציה ומעצימים את הסטיגמות כנגד הציבור החרדי, – אנו נדרוש בירור ומיצוי הדין ברמה הפיקודית כנגד השוטרים.

גם ח"כ מיכאל מלכיאלי מש"ס יצא בתגובה על עצירת התפילה הבוקר בביתו של הזמר רולי דיקמן בבני ברק ע"י המשטרה ואמר "מצער מאוד לראות מראות שכאלו- פריצה לבית עם כוחות גדולים, כאילו מינימום מדובר בפשיטה על מעבדה ליצור סמים. מדובר בשלושה אנשים שפעלו על פי הוראות משרד הבריאות וכל מטרתם הייתה לעשות תפילה שמחה".

4 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. מי שהזמין את המשטרה זה השכנים החרדים

    הרמקולים הם הבעיה, לא התפילה.

    שימי |
    הגב
  2. אורבים,, לא עורבים

    אנשי תקשורת אורבים,,,

    זה גם יכול להיות השכנים – צריך אהבת חינם

    אברהם |
    הגב
  3. ביבי צדק

    אסור לסמוך על המשטרה השמאלנית ושונאת החרדים

    ום |
    הגב