תלונה חריפה לרשות השנייה: בתכנית הישרדות הציעו לשרוף ספר תהילים

במהלך התכנית הפופולרית, הציע אחד המשתתפים שכדי להתחמם הם ישרפו ספר תהילים, הצעתו קיבלה התנגדות חריפה, והוצע לשרוף במקום את הכריכה. בארגון בצלמו הגישו תלונה חריפה לנציבות הרשות השנייה, על פגיעה ברגשות דת

לא להאמין שדבר כזה קורה בישראל במהלך תכנית ריאליטי. הדבר קרה אתמול בזמן שידור התכנית המופקרת "הישרדות" של מספר משתתפים בערוץ 13, שודר קטע מקומם שעורר את זעמם של צופים רבים.

לפי הדיווחים חלק מהשחקנים בסדרה אמרו כי מאוד קר להם, בתגובה הציעו כמה חילוניים לשרוף ספר תהילים כדי שנוכל להתחמם קצת, הם אמרו. הדבר הרגיז חלק מהנוכחים שם. כשאחד ממציעי הההצעה המקוממת לא הבין מה הוא בסה"כ הציע ועל מה כל הרעש, לכן כדי להתפשר הציע במקום, שישרפו רק את הכריכה ושני העמודים הראשונים. האירוע ששודר בפני מאות אלפים עורר את זעמם של הצופים בבית.

אזהרת צפייה:

בארגון בצלמו  הגישו תלונה חריפה לנציבות הרשות השנייה. התלונה מתבססת על פגיעה חמורה ברגשות של מיליוני מאמינים. נוסף על כך, מדובר בעבירה על חוק העונשין סעיף 173 – פגיעה ברגשות דת. מארגון בצלמו נמסר: "לא נסכים לכך שבפריים טיים יבזו מליוני מאמינים, מדובר בתוכנית מוקלטת והנהלת הערוץ בחרה לשדר את הקטע, על אף התוכן הפוגעני".

מהפקת התכנית הישרדות נמסר בתגובה כי: "הדברים מדברים בעד עצמם ומי שראה את הקטע המדובר ראה היטב כי מדובר בדברים שנאמרו בהומור. יחד עם זה הפקת הישרדות מתנצלת באם מישהו נפגע מהדברים שנאמרו על ידי מי מהשורדים".

יו"ר הרשות השניה, יוליה שמאלוב ברקוביץ', מסרה: "הרשות בוחנת את הנושא".

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. הישרדות - שריפת תהילים

    בושה וחרפה – הומור או לא
    ציניות או לא
    פשוט חרפה , מה לומר?
    הלואי תלך הביתה לא תוחרם
    ח צ ו ף , גם הרשת שמציגה את הפרק

    רמת גני |
    הגב