תקרית חמורה: שלושה חיילים נפצעו בינוני וקל מירי ע"י מחבל שחדר מעזה

כוחות צה"ל השיבו אש וחיסלו את המחבל. כוחות הוקפצו למקום, ובמהלך האירוע הותקפה עמדת חמאס על ידי טנק. דו"צ: המחבל היה חמוש ברובה ורימונים ולבוש במדי חמאס, אך ההערכה היא שפעל עצמאית

תקרית ירי חמורה בגבול רצועת עזה: קצין צה"ל נפצע הלילה (חמישי) בינוני ושני לוחמים נפצעו קל מירי מחבל, שחצה את גדר המערכת בדרום רצועת עזה. השלושה פונו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים סורוקה בבאר שבע. המחבל חוסל. מדובר צה"ל נמסר שהמחבל היה חמוש ברובה ורימונים ולבוש במדי חמאס, אך ההערכה היא כי פעל עצמאית. הפלסטינים מדווחים שהמחבל ההרוג הוא האני אבו סלאח מהזרוע הצבאית של חמאס.

דובר צה"ל תת אלוף רונן מנליס על האירוע: "בסביבות השעה שתיים בלילה זיהו תצפיתניות בגזרת כיסופים התקרבות של חשוד לעבר הגדר. בוצעה פעולה למול ההתקרבות, פעולה שגרתית שמתרחשת הרבה. הכוח שהגיע הגיע בתפיסה שהוא בא לאירוע של חדירה. לא ברור בשלב הזה האם הכוח הבין שיש אפשרות שהחשוד חמוש".

מנליס הסביר כי כאשר הגיע כוח צה"ל לשטח החשוד כבר היה בשטח ישראל והתפתח אירוע ירי. "מהירי נפצע בינוני מפקד המחלקה של הכוח. שני פצועים קל אחד מרסיס והשני סבל מצפצופים בעור התוף מהירי שלו עצמו. בשלב הזה הגיעו כוחות מהגדוד (גולני) למרחב ואבטחו אותו. התחילה פעולה של פגיעה במחבל, כל הזמן הוא נשלט בתצפית. המחבל היה חמוש ברימונים וקלצ'ניקוב. הכוחות המתגברים הרגו אותו. במקביל בוצע ירי טנק לעבר עמדה של חמאס. המחבל היה לבוש מדים של חמאס, והשתמש גם באחד הרימונים. האירוע הסתיים כשהוא נהרג במרחב הסוללות שעל הגדר. הכוח הראשוני שממנו הנפגעים לא חיסל את המחבל, הכוח השני חיסל אותו בירי מנשק קל".

עוד נמסר כי הלוחמים זיהו חשוד מתקרב אל גדר המערכת, ולאחר שחצה את הגדר פתח המחבל בירי. החיילים השיבו אש והרגו אותו. כוחות נוספים הוקפצו לאזור, וטנק של צה"ל תקף עמדת חמאס. במהלך האירוע חסם צה"ל צירים בעוטף עזה וכוחות אבטחו את היישובים.

בכלי תקשורת פלסטינים דיווחו על חילופי אש, ירי פגזים ופעילות של חיל האוויר הישראלי באזור גבול רצועת עזה. רדיו אל-אקצה של חמאס דיווח על ירי פגז אל עבר עמדה ממזרח לחאן יונס, ובדיווח נוסף נמסר כי מדובר בעמדה של כוח הריסון של חמאס.

אתר האינטרנט הפלסטיני שיהאב מדווח כי הותקפו מטרות מהאוויר ובפגזים, ממזרח לחאן יונס. עוד דווח על פצצות תאורה באזור.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. על אותו "חשוד" נאמר" ויסעו מקברות התאוה - ויעלה ירושלימה

    ויסעו מקברות התאוה – ויעלה ירושלימה . אותו (חשוד) 'סרבן' אברהם יפרח שחשוד בעזות מצח שחשוד שהתחצף לרבנים שליט"א-בעת שהם ששלחו לו למעלה מעשרה הזמנות לבוא ולדון בדין תורה והוא חשוד בעזותו לא נע ולא זה מפניהם ואף חשוד שלא התייחס לזעקתם הטהורה של צדיקי הדור-עד שהוכרחו לנדותו בשער בת רבים ולצאת כנגדו בכתב 'סירוב'. שׁוּב יוֹם אֶחָד לִפְנֵי מִיתָתָךְ. מהר רחם אליך ושוב יום אחד לפני מיתתך. לפי שאין שום אדם יודע אימתי ימות, יעשה תשובה "היום" שמא ח"ו ימות למחר.

    והנה הוא גם חשוד שלא עמד בתאותו כי רבה היא. ובשפלות מחרידה שדד נחלת הנפטרים וחפר קבריהם של יהודים, ועתה הוא חשוד שהחל שוב במעשי הפשע ומחלל ביה"ק בשאת נפש ולא זו בלבד אלא שגם חשוד שזומם וחושב מחשבות רשע להפוך את דעת הציבור הק' בדברי שקר ובתכסיסי מרמה ועלה ובא לעיה"ק ירושלים וגלילותיה ומשותת בהם לאורכם ולרחבם כדי להפיק זממו היל"ת וענו הנאמנים לד' ולתורתו זועקים לעומתו: 'שודד אכזרי – סלק ידיך מקברי ישראל'

    אברהם!! אברהם !! "החשוד"
    הלא תפחד מ'לא תגנוב' ומ'לא תגזול'??
    הלא תפחד מלזלזל ברבנים שליט"א??
    הלא תפחד כי אתה 'סרבן לדין תורה'??
    הלא תפחד כי אתה מנודה לשמים ולבריות??
    איך אתה מחלל אמונה בתחית המתים??

    נידוי! – כעת גם יש כתב הסירוב להחשוד אברהם יפרח
    ומההלכות שצריך לנהוג עימו – להדבקה בחוצות.
    הלא תפחד להתאכזר על שוכני עפר??
    לשדוד נחלת הנפטרים הק'??
    הלא תפחד שח"ו יזיקו לך רח"ל??
    הלא תפחד כי יבקשו חלילה להמי… רח"ל??
    שודד אכזרי סלק ידיך מקברי ישראל!!
    !!חזור בך!! וחזור ממעשיך!!

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב