אבישי בן חיים: "הגיע הזמן שדרעי יחזיר את אלי ישי לשס"

יממה לפני סגירת הרשימות העיתונאי אבישי בן חיים, שנחשב לאחד הפרשנים הבקיאים בנעשה בשס, מציע כעת לדרעי להוביל מהלך של שלום עם יחד ברגע האחרון ובכך להביא לשלום היסטורי

בעוד 24 שעות נדע לאן פניו של אלי ישי מועדות, אתמול התקיימה פגישה שבה לא הצליחו הצדדים לעמק השווה. היום בשעה 11:00 בבוקר החלה הגשת הרשימות לכנסת, והיא צפויה להימשך עד השעה 16:00 אחר הצהריים, מחר תתחדש הגשת הרשימות והיא תתחיל מהשעה 16:00 ועד השעה 22:00.

כעת, יממה לפני סגירת הרשימות העיתונאי אבישי בן חיים, שנחשב לאחד הפרשנים הבקיאים בנעשה בשס, מציע כעת לדרעי להוביל מהלך של שלום עם יחד ברגע האחרון ובכך להביא לשלום היסטורי.

וכך כותב בן חיים: "לא נותר הרבה זמן עד סגירת הרשימות לכנסת. עדיין זה מספיק זמן לאריה דרעי [מחולל מהפכת הרב עובדיה – שעשה הכל(!) כדי לאחד את כל(!) הספרדים לאגרוף תורני/פוליטי אחד שיחזיר עטרה ליושנה.

בן חיים שב וקורא לאיחוד: "מספיק זמן לדרעי להוביל מהלך שלום ואחדות ספרדי עם הרב מאזוז וכסא רחמים, ולהחזיר את אלי ישי לש"ס".

3 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. יועץ

    ….אבישי היקר.. לא נותנים פרס למי שפילג את הספרדים.סתם סתם סתם..אחד שלא היתה לו בעיה..לטייל ב 5 מפלגות שיקחו אותו טרמפ..ויביא להם תעודת..כשרות..מהרב הזמני שלו..אין לו מקום בשס..בשום אופן..!! שימשיך לטייל.ויכנס מסיבות עיתונאים..100 אלף תומכים וכו וכו…זה לא יקרא שלום.אלא סידור עבודה.לאחד שמרד במרן זיע"א והקליט והסריט כל מיני דברים אסורים.ונלחם נגד מינוי בנו לרב ראשי..ועוד ועוד דברים..שעשה עם שונאי מרן זיע"א.. שישאר עם כיסא רחמים..והעיקר שבשס..יהיו רק הנאמנים לדרכו של מרן זיע"א.. ונשמעים לפה קדוש מרן ראש הישיבה חכם שלום כהן שליט"א…!!!!

    חצקל |
    הגב
  2. כמה טפשי ככה ערמומיות

    הרי צריך אקשן…. בש"ס כבר שנים שאריה מוביל מצויין…..
    מה אתה אומר הוא אומר לעצמו אולי נבשל בש"ס קצת פייק )עונת המלפפונים(
    נמחזר את ישי ודרעי כאילו יש מצב שישי שהלך לבד וקיבל 0אחד גדול
    ימציא את עצמו מחדש כמה רדוד ככה שקוף
    נו באמת לדרעי ??? האיש שהיה לשר הכי צעיר במדינה
    ירד לשאול תחתית נלחם בכל הממסד בחוזק, חזר להיות בכיר בהנהגת המדינה
    הכי ותיק בניסיון בכל ההנהגה-מי עומד מולו?מה הוא יכול להוסיף?
    למי שהביא אותו לש"ס, קידם אותו, ופשוט בלי בושה
    התכחש לזה שמותר לו לחזור למקומו לאחר ששילם לחברה
    הרב לא אמר שהוא זכאי???אתה הרי צייתן מושלם לא?
    זה מזכיר לי בול את נתניהו מול גנץ

    למקום שבו היה

    חיים |
    הגב
  3. אבישי בן חיים חושב שהוא מבין

    הגיע הזמן שאבישי בן חיים יבין סוף סוף שהוא לא מבין כלום, כל התאוריות שלו על סיום תקופת המרנים התגלו כמצחיקות ותלושות מהמציאות…
    אבישי! של נעליך אתה בחור הגון וגם נחמד אבל הכר את מקומך ואל תתן עצות למרן (כן, יש דבר כזה והוא אפילו מתעצם…)ראש הישיבה חכם שלום כהן שליט"א ובפרט בנושא הזה שכולם מבינים מזמן (חוץ מאלי ישי עצמו…) שאלי ישי גמור פוליטית ואין שום סיבה לתת פרס למחרחר ריב ומדון בשום אופן, נניח לו להמשיך להסתובב ולחפש בית פוליטי ממפלגה למפלגה תוך כדי התבזות וטירוף מוחלט.
    ליבי ליבי על עסקן ציבורי שיש לו זכויות עבר שלא עומד בנסיון וממשיך להתבזות בצורה מעוררת רחמים…

    רפאל ישראלי |
    הגב